Ferre Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 Hi, Volgens het boekje van Episodes from Liberty City heb ik disc 1 nodig om het spel te spelen. Maar of ik nou disc 1 of 2 gebruik dat maakt niet uit, want bij beiden krijg ik de eerste keer bijna altijd onderstaande foutmelding. Als ik de foutmelding wegklik en ik via de snelkoppeling opnieuw probeer te starten, dan lukt het een tweede of derde keer weer wel. Echt ernstig is dit niet, maar het is wel irritant. Is hier iets aan te doen? FYI, ik heb het spel gewoon gekocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 Dat had ik altijd bij IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 start het spel via de launchXXX.exe waarbij de XXX gewoon de spelnaam voorstelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 28 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 start het spel via de launchXXX.exe waarbij de XXX gewoon de spelnaam voorstelt Dat doe ik. Maar als ik het spel ook al met disc 2 kan spelen terwijl disc 1 de bedoeling is, dan klopt er iets niet. Zal misschien gewoon een foutje van het spel zijn, aangezien dji-unit dit ook kent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 Het kan zijn dat je spul zoals Daemon tools aan hebt staan, zet dat eerst eens uit Ook brandprogramma's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 Vandaag kan ik gewoon na de update van gfwl niet op gta eflc. Deze foutmelding heb ik ook al eens gekregen, terwijl ik het spel legaal heb... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 Ik denk dat je zulke dingen gewoon moet gaan engeren, klink lullig om zulke hulp te bieden maar securom is echt waardeloze beveiliging, als je bijvoorbeeld het neit via launchgta4 start kun je al piraterijverschijnselen krijgen, terwijl je je disc gewoon in de drive hebt, deze beveiliging is vaak te streng, en als je het echt illegaal hebt doet hij het neit, securom is echt slechte beveiliging tegen illegale games. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 28 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 Mja, slecht die beveiliging. Het benadeelt de eerlijke gebruikers en het helpt niet tegen de piraterij waarvoor het bedoelt is. In plaats van verzetten moet de industrie het accepteren en erop anticiperen. Oh, ik dwaal af... Nog bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 Ik heb het btw niet meer ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.