marcelheerde Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Hallo, Hoe moet je sturen met een vliegtuig in gta san andreas? Ik heb al heel veel toetsen gebprobeerd maar er doet er geen 1 wie kan me ff helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Dit hoort in San Andreas gedeelte waaarom post je het in het games forum? Ook welk platform je hebt is mij onduidelijk. Exabyte heeft een besturings topic gemaakt: Besturingstopic Ook rondneuzen in het Sa gedeelte kan geen kwaad, onderneem zelf ook eens wat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Dit hoort in San Andreas gedeelte waaarom post je het in het games forum?Ook welk platform je hebt is mij onduidelijk. Exabyte heeft een besturings topic gemaakt: Besturingstopic Ook rondneuzen in het Sa gedeelte kan geen kwaad, onderneem zelf ook eens wat Okey dankje en ik bedoelde voor de pc en ik kon niks vinden in de gta san andreas gedeelte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) --verplaatst naar GTA SA general-- Edit door Exabyte: Vraag beantwoordt. Voor de rest laten rusten. Bewerkt: 22 juni 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.