Jump to content

Verschil tussen PS3 80gb en 120/250gb.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik zit er sinds kort over te denk om een ps3 te kopen.

Zoals iedereen wil ik het goedkoopste hebben. Zodoende ben ik de 80gb model en 120/250 gb model tegen gekomen.

De 80gb is groter, gulziger en heeft kleinere hdd ruimte, maar zit er voor de rest nog verschil in?

De 80gb is goedkoper namelijk. xD

EDIT: Kom net een site tegen waar de 120gb goedkoper is..

http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B194581/cid/20014/Sony_PS3_Slim_120GB_black/

(Kom niet aan met koop een Xbox, die heeft namelijk geen blu-ray en is dus niet erg future-proof meer en kan ik na 1/2 jaar weer nieuwe kopen)

Bewerkt: door Kryziek
Geplaatst:

eigenlijk is het enige verschil tussen 80 gb en 120/250 gb de opslagcapaciteit.

maar 120/250 gb zijn ps3 slim die is wat kleiner en zuiniger maar voor de rest is er geen verschil in hardware.

groeten, Ricorvs

Geplaatst:

Als je voor hetzelfde geld van een 80GB een 120GB kunt krijgen, doe je dat toch? :puh:

Het PS3-Slim systeem is ietsje krachtiger.

Geplaatst:

Hallo,

Ik zit er sinds kort over te denk om een ps3 te kopen.

Zoals iedereen wil ik het goedkoopste hebben. Zodoende ben ik de 80gb model en 120/250 gb model tegen gekomen.

De 80gb is groter, gulziger en heeft kleinere hdd ruimte, maar zit er voor de rest nog verschil in?

De 80gb is goedkoper namelijk. xD

EDIT: Kom net een site tegen waar de 120gb goedkoper is..

http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B194581/cid/20014/Sony_PS3_Slim_120GB_black/

(Kom niet aan met koop een Xbox, die heeft namelijk geen blu-ray en is dus niet erg future-proof meer en kan ik na 1/2 jaar weer nieuwe kopen)

Ten 1e betaal je nog €8 verzenden dus betaal je ook €300 dus heeft niet echt zin, en ik vraag me af of de Blu Ray speler v/d PS3 opgewassen is tegen een normale Blu Ray, want als ik Blu Raytjes kijk op mijn PS3 en op een normale Speler merk ik het verschil wel.

PS: Kan ook liggen doordat de speler is aangesloten aan een 100Hz TV.

Of koop ze gewoon allebei zoals ik. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...