toytoyted Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 ik heb een probleem als ik cars mod bij gta VC zie hieronder zoals je kunt zien bestaat de auto alleen uit de basis kleur en wit, dit gebeurt bij alle cars die ik mod ik heb al verschillende programma's geprobeerd en verschillende sites met mods maar het blijft steeds hetzelfde ik weet niet of dit altijd is bij vice city heeft/ had iemand anders dit probleem ook graag reactie met tips plz alvast bedankt p.s. ik ben een behoorlijke n00b in modden dus als het kan simpel houden Reageren
Beagle Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Installeer je de .txd wel juist? Reageren
toytoyted Geplaatst: 29 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 (bewerkt) Installeer je de .txd wel juist? volgens mij wel bij img. tool toch gwoon vervangen voor de oude bij modinstaller niet nodig??? Bewerkt: 29 mei 2010 door toytoyted Reageren
LSDesign Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 (bewerkt) Je moet ook de .txd importen en vervangen, doe je dit wel? Zo ja, rebuild je de gta3.img dan wel? Bewerkt: 9 juni 2010 door LSDesign Reageren
toytoyted Geplaatst: 11 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Je moet ook de .txd importen en vervangen, doe je dit wel? Zo ja, rebuild je de gta3.img dan wel? ja importen en vervangen wel rebuilden is??? Reageren
toytoyted Geplaatst: 12 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 nee vlgns mij deed ik dat niet maar ik heb vice city van mun Pc afgehaald dus ik zal hem eerst weer moeten installeren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.