Jump to content

fout op de schijf pc doet het niet!


dos

Recommended Posts

hallo ik kan mijn pc bijna niet meer opstarten van gebruikers en in veilige modus hetzelfde verhaal.

nu is mijn pc all een tijdje langzaam en nog maar 2 jaar oud maar er stond dan ook erg veel op de harde shcijf wat ik er vroeg of laat af wilde halen.

nu wilde ik mijn pc herstellen via systeem herstel maar toen ik dat wilde doen kreeg ik een bericht, dat er een fout was op de harde shcijf en deze er eerst af moest mocht ik systeemherstel gebruiken.

toen klikte ik op het knopje om de fout van de shcijf weg te halen maar moest dat doen zonder dat het systeem aangemeld was enzo.

toen ik de pc opnieuw ging opstarten stond er in het laad scherm SCHIJF CONTROLE en dit duurde hooguit 1.5 seconde voordat er stond SHCIJF CONRTOLE GEANULEERD.

ik melde we weer met moeite aan en deed hetzelfde opnieuw en kreeg hetzelfde probleem weer.NU ZIT IK VAST ik heb de laaste dag dat ik de pc gebruikenten geen problemen ondervonden en niks gedownload of geinstaleerd.

soms ondervond ik vreemde problemen voornamelijk met episodes from liberty city. zoals ik sluit eflc af dan dan zie ik het burooblad dan doet men pc ongeveer een minuut super sloom en langzaam en reageert slecht.

dan is alles weer goed en dit prbleem heb ik altijd all gehad sinds de dag dat eflc er op staat. voor de rest heb ik ongeveer een week geleden upnp aangezet zodat ik gta IV en eflc online kon spelen.

de laatste dag toen hij het nog deed speelde ik online met een friend eflc en wilde ik eflc afsluiten en ging dit niet. alles deed het verder maar ik kon specefiek mniet kliken op enter toen er stond ALL UNSAFED PROGRES WIL BE LOST ARE JOU SHORE JOU WANT TO STOP?. enzo ik zit nu echt vast kan wel wat hulp gebruiken. anders heb ik mischien 10 uur wegegooid aan een video van lost and damned die ik vandaag wilde uploaden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...