Lantyz Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Geplaatst: 27 juni 2004 Volgens mij zijn er een paar van die posters... Er hangt er in ieder geval één in het Ocean View Hotel. Reageren
Eclipse Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Geplaatst: 28 juni 2004 de volgende ronde doe ik ook mee Reageren
Arjen Geplaatst: 28 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2004 veel geluk alvast Hmm.... On Topic graag. Dit gaat over raadsels, niet over geluk wensen. Nog eentje! Waar ben ik nu ? Reageren
Ironfist Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Geplaatst: 28 juni 2004 (bewerkt) little haiti maar ik kan niet uitleggen waar je heen moet,zal binnenkort een zelfgemaakte screenie van die plek meesturen...of heb ik al gewonnen? Bewerkt: 28 juni 2004 door ironfist99 Reageren
Eclipse Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Geplaatst: 29 juni 2004 dit is wel een lastige...?? je ziet aan de bekalkte deur dat het little haitti of little havana moet zijn :lol: Reageren
Eclipse Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Geplaatst: 29 juni 2004 maar ik kan deze ronde ff niet meedoen want VC doet het niet meer <_< ik heb helemaal niets gedownload ik snap er niets van maar in installeer hem wel weer opnieuw :blink: Reageren
Arjen Geplaatst: 29 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2004 little haiti maar ik kan niet uitleggen waar je heen moet,zal binnenkort een zelfgemaakte screenie van die plek meesturen...of heb ik al gewonnen? Fout! maar ik kan deze ronde ff niet meedoen want VC doet het niet meer ik heb helemaal niets gedownload ik snap er niets van maar in installeer hem wel weer opnieuw A.U.B niet dubbelposten. Reageren
Ironfist Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Geplaatst: 29 juni 2004 damned...dacht nochtans dat het daar echt was... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.