Jump to content

RMB

bertjuhs

Recommended Posts

Volgens mij bedoelt die de missie: Los desperardos

Bij deze missie moet je eerst 3 mannetjes van je gang recruteren en dan ze in uw auto laten stappen. Dan rijd je naar de plek waar het aangeduid staat en moet je een groot gevecht doen met de Vagos ;)

En hier de uitleg van de walktrough:

http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...n&inhoud=RLS_C2

Is het die missie?

Bewerkt: door Renne
Delen op andere websites

• 2 weken later...

ik kom ook niet verder met deze missie ik speel PC er staan 2 van de kerels met blauwen pijlen erboven en wat moet ik met hun doen. en ik kan nie tin de auto de missie heet voor de zeker heid LOS SEPULCORS..................maar als ik kijk op deze site onder die naam dan staat er dat ik naar een kerkhof moet of zo iets maar ik kan niet in die auto enzo moet ik dan zelf een andere auto pakken of zo?????alvast bedankt!!!! :D:D

Delen op andere websites

ik kom ook niet verder met deze missie ik speel PC er staan 2 van de kerels met blauwen pijlen erboven en wat moet ik met hun doen. en ik kan nie tin de auto de missie heet voor de zeker heid LOS SEPULCORS..................maar als ik kijk op deze site onder die naam dan staat er dat ik naar een kerkhof moet of zo iets maar ik kan niet in die auto enzo moet ik dan zelf een andere auto pakken of zo?????alvast bedankt!!!! :D:D

Je moet eerst die ventjes met een blauw pijltje recruteren.

Dit doe je door op hen te richten en dan G en H gebruiken. G en H gebruik je ook om te zeggen dat ze moeten blijven staan of dat ze moeten volgen.

Je moet dus natuurlijk zeggen dat ze moeten volgen en dan zullen ze in je auto stappen en kan je wegrijden. ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...