bertjuhs Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Hey, Ik heb een probleem, ik ben nu bij een missie en nu moet ik RMB in houden en G or H en dat zijn mensen in mijn gang en die moeten bij mij blijven ofzoiets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 kan je de naam van die missie zeggen en zeggen wat het probleem is of kijk anders in de walktrough Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) Volgens mij bedoelt die de missie: Los desperardos Bij deze missie moet je eerst 3 mannetjes van je gang recruteren en dan ze in uw auto laten stappen. Dan rijd je naar de plek waar het aangeduid staat en moet je een groot gevecht doen met de Vagos En hier de uitleg van de walktrough: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...n&inhoud=RLS_C2 Is het die missie? Bewerkt: 22 juni 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 ik denk dat het die eerdere missie is dat je een aantal balas moet afknallen op een begraafplaats maar je moet ff vertellen wat het probleem is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 ik denk dat het die eerdere missie is dat je een aantal balas moet afknallen op een begraafplaats maar je moet ff vertellen wat het probleem is dat is de missie: Los Sepulcros Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ajax_stephan Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 ik kom ook niet verder met deze missie ik speel PC er staan 2 van de kerels met blauwen pijlen erboven en wat moet ik met hun doen. en ik kan nie tin de auto de missie heet voor de zeker heid LOS SEPULCORS..................maar als ik kijk op deze site onder die naam dan staat er dat ik naar een kerkhof moet of zo iets maar ik kan niet in die auto enzo moet ik dan zelf een andere auto pakken of zo?????alvast bedankt!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 ik kom ook niet verder met deze missie ik speel PC er staan 2 van de kerels met blauwen pijlen erboven en wat moet ik met hun doen. en ik kan nie tin de auto de missie heet voor de zeker heid LOS SEPULCORS..................maar als ik kijk op deze site onder die naam dan staat er dat ik naar een kerkhof moet of zo iets maar ik kan niet in die auto enzo moet ik dan zelf een andere auto pakken of zo?????alvast bedankt!!!! Je moet eerst die ventjes met een blauw pijltje recruteren. Dit doe je door op hen te richten en dan G en H gebruiken. G en H gebruik je ook om te zeggen dat ze moeten blijven staan of dat ze moeten volgen. Je moet dus natuurlijk zeggen dat ze moeten volgen en dan zullen ze in je auto stappen en kan je wegrijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ajax_stephan Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 okay egt bedankt ik kwam er niet uit nu ff proberen als het niet lukt hoor je het nog wel mega bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Dit doe je door op hen te richten en dan G en H gebruiken dat richte is dus target lock op een person Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ajax_stephan Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Dit doe je door op hen te richten en dan G en H gebruiken dat richte is dus target lock op een person bedankt het is gelukt:D:D:D:D:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.