-Matthijs- Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Tijdje geleden alweer dat ik wat van me laten zien heb, de hoogste tijd om hier weer eens iets droppen. R&C? Reageren
M4X Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Sweet gedaan Ik kan wel wat kleine comment's geven, maar het is weer eens een topwerkje van je. Wat kleine dingetjes... Hij is wat donker, terwijl je bij bacardi toch denkt aan een bar, sfeer, gezelligheid.. en geen achtergrond van een schuurpoort. De dop zit er nog half op terwijl de helft er al uitgesplash't is. Misschien had die top dan ergens bijna buiten het plaatje moeten zweven. En de contrast van de fles is een beetje teveel van het goede. Ik had het zelf wat lichter gehouden, maar dat is jou ding. Good Job 7,5/10 Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Nice gemaakt! Maar net als hierboven: het dopje zit er nog half op. Verder: 8.10 Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Dit is een hele mooie en volgens mij hoort dat dopje er nog op te zitten lijkt me. Wel iets minder dat het lijkt of de fles zweeft. 8.5/10. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Bedankt jongens! Ik kan wel wat kleine comment's geven, maar het is weer eens een topwerkje van je. Wat kleine dingetjes... Hij is wat donker, terwijl je bij bacardi toch denkt aan een bar, sfeer, gezelligheid.. en geen achtergrond van een schuurpoort. De dop zit er nog half op terwijl de helft er al uitgesplash't is. Misschien had die top dan ergens bijna buiten het plaatje moeten zweven. En de contrast van de fles is een beetje teveel van het goede. Ik had het zelf wat lichter gehouden, maar dat is jou ding. Klopt, maar ik heb het niet met die achterliggende gedachte gemaakt. Ik wil de focus vooral leggen op de fles en ik heb bewust voor deze setting gekozen. Het geeft een mooie uitstraling, maar dat is ook een kwestie van smaak natuurlijk. Nice gemaakt! Maar net als hierboven: het dopje zit er nog half op. Verder: 8.10 Tja, het dopje... Het zou misschien 'realistischer' ogen als die ergens halverwege de splash hing, maar het leek dan meer op een verdwaalde dop. De dop helemaal weglaten vond ik ook niet echt een geschikte optie, dus ik heb hier maar voor gekozen. Dit is een hele mooie en volgens mij hoort dat dopje er nog op te zitten lijkt me. Wel iets minder dat het lijkt of de fles zweeft. 8.5/10. Iets realistisch neerzetten (met schaduw etc.) is verreweg mijn zwakste punt helaas, ik zal eens kijken of dat beter kan. Reageren
Jeremy. Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Zeker niet slecht. Maar ik zie nog wel een aantal kleine puntjes. De tekst op de fles is een beetje pixel achtig bijvoorbeeld 'Bacardi' en het jaar getal '1862'. Ik had de dop zelf ongeveer 2cm hoger en 2/3cm naar links gedaan en de dop iets meet gedraaid tegen de klok in. Dan is die nog best dicht bij de fles en lijkt hij ook niet zo verdwaald lijkt mij. Tja voor de rest weinig op aan te merken. Ik vraag me trouwens wel af hoe je die 'popetjes' hebt gemaakt. Van google genomen of zelf? Anders wil ik dat graag leren. Al met al een 8,5/10 Good job! Reageren
Vice-King Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 niet slecht 8.5 maar ik zie een schoen een hand erin zitten dat kon er wel uit verder helemaal toppie Reageren
.Senne Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Het ziet er erg goed en professioneel uit, alleen had ik even iets van "wat hangt die schoen daar te doen?", en pas later zag ik de danser erin. De schoen valt nogal veel op tegenover de danser. Voor de rest echt prachtig, zoals altijd. Reageren
TomHagen Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Het ziet er erg goed en professioneel uit, alleen had ik even iets van "wat hangt die schoen daar te doen?", en pas later zag ik de danser erin. De schoen valt nogal veel op tegenover de danser. Voor de rest echt prachtig, zoals altijd. Ik wou ook zeggen, wat doet die kerel daar in de splash. Zag eerst een verdwaalde hand. Leuk werkje, maar misschien kan de 'danser' wel wat meer naar voren komen. Als je een snelle blik werpt zie je het niet. Wat meer contrast zou misschien een oplossing zijn. Verder wat pixels linksonder de fles (Ö), en wat veel grijs. Toch een topwerkje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.