AeroCool (gast) Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 (bewerkt) ey iedereen ik heb vandaag me gta ELC gepacht wat live vroeg alleen als ik nu me gta ELC opstart krijg ik de melding dat EFLC niet meer werkt wat kan ik er aan doen?? EDIT opgelost moest me trainer verwijderen Bewerkt: 29 mei 2010 door dennis313 Reageren
dennis111 Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Geplaatst: 22 december 2010 ey iedereen ik heb vandaag me gta ELC gepacht wat live vroeg alleen als ik nu me gta ELC opstart krijg ik de melding dat EFLC niet meer werkt wat kan ik er aan doen?? EDIT opgelost moest me trainer verwijderen hee, ik heb hetzelfde probleem, dat EFCL niet meer werkt. maar wat bedoel je met de trainer verwijderen? Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Geplaatst: 22 december 2010 een geinstalleerde trainer had hij verwijdert en dat had het probleem opgelost Reageren
dennis111 Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 ahso! danke, dan zal ik is kijken of da hier ook werkt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.