GwnHugo Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 Nadat ik de laatste update voor Gta IV gedownload heb, wordt hij ineens geblokkeerd door DEP of zo. Als ik vervolgens hem wil toevoegen als uitzondering, zodat hij niet werkt bij Gta IV, geeft hij aan dat dat niet kan. Hierdoor sluit hij hem steeds automatisch af als ik wil beginnen. Wat moet ik doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-BloOd Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 Ik heb hetzelfde probleem en kan hem ook niet toevoegen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2010 Probeer eens uit te voeren als administrator. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PorZ19 Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2010 ik heb dat ook wel eens als die zomaar opeens raar afsluit hoe dat komt weet ik niet, maar ik zou zelf van de week ook eens kijken nadat ik de update heb gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2010 Nadat ik de laatste update voor Gta IV gedownload heb, wordt hij ineens geblokkeerd door DEP of zo. Als ik vervolgens hem wil toevoegen als uitzondering, zodat hij niet werkt bij Gta IV, geeft hij aan dat dat niet kan. Hierdoor sluit hij hem steeds automatisch af als ik wil beginnen. Wat moet ik doen? Installeer GTAIV volledig opnieuw, patchen, en voeg dan pas je trainer en aru scripthook toe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 1 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2010 Oké, ik zal het gaan proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.