NilsHolgersson Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Ik zeg doen. Bijvoorbeeld: 18?? - 19?? If you are reading this, I must be dead. Reageren
Vice-King Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 naja ik had ook zo'n stranger missie moest je een vent vinden van een ouwe vrouw die vrouw zat al jaren te wachten op die man voor het bruiloft dus ik moest eerst informatie halen dus ik ga erheen blijkt ie al 4 jaar dood te wezen maar op de grafsteen stond volgens mij niks grappigs Reageren
vice infernusX Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Ja, gebeurde mij ook maar dacht dat hij al 20 jaar dood was en niet 4 jaar. Nee, ik kom niet zo vaak bij grafsteentjes, maar ik ga ze zeker wel evve bezoeken op m'n rit van Mexico naar Blackwater Reageren
DingKing Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Miss een rare vraag, maar waar staan die grafstenen... Reageren
vice infernusX Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) Je kunt ze vinden bij het kerkhof bij Odds Rest Ik bedoel Odd Fellows Rest . Dat ligt ten westen van Armadillo en je kunt ze vinden bij Coot's chapel ten zuidoosten van Armadillo. Bewerkt: 30 mei 2010 door vice infernusX Reageren
DingKing Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Je kunt ze vinden bij het kerkhof bij Odds Rest. Dat ligt ten westen van Armadillo en je kunt ze vinden bij Coot's chapel ten zuidoosten van Armadillo. En dank je Meteen even opzoeken! Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Overal zijn er begraafplaatsjes bij dorpen, lees er een paar grafstenen. He was a miner. Now he is forever underground. Here lies a man who laid most of his life. Reageren
loerelau Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) De leukste vond ik nog wel een kind dat was overleden. Op de steen stond: Never milk a bull Bewerkt: 30 mei 2010 door loerelau Reageren
vice infernusX Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 De leukste vond ik nog wel een kind dat was overleden. Op de steen stond: Never milk a bull Waar kun je die vinden Reageren
Niiek Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 (bewerkt) 't was in een graf ergens langs de weg, er stond : Poor [naam, vergete xd] was looking on the track if the train was coming, it was. Er staan daar meer van die stenen, maar ben ze ff vergeten.. Er stond ook die grafsteen met die brave solider tekst.. Bewerkt: 1 juni 2010 door Niiek Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Deze vond ik in blackwater: Choked on a fish bone His last breath smelled of whiskey Lord watch your wallet Reageren
Dakendak Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Bij 'Odd fellows rest' (waar al die grafstenen liggen). Dat veld is verdeeld in twee delen (in het midden loopt een padje). Wel, de linkerhelft, daarvan de bovenste rechtse grafsteen. Daar staat 'A brave solider'. Reageren
moechy Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Heb er nog gevonden. "Here lies Rosalie Tanner. A woman who spent most of the time on her back." "Fred Peagcer. He always picked the wrong fight." "Here lies my Third Husband. Fourth Lucky." Reageren
Vice-King Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 ik ging grafstenen op RDR kijke (door dit topic) deze is nog niet genoemd. ''rich beginning poor end'' ik vind hem wel geinig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.