Doggi Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Sinds ik een nieuwe PC heb gekocht, met Windows 7, heb ik een bug in San Andreas. Niet alleen in de Singel Player, maarook in de Multi Player. Als ik GTA SA(MP) start, krijg ik een waarschuwing, dat bepaalde visuele elementen niet compatiebel zijn met, Win7. En als het dan GTA SA(MP) opstart, krijg ik 'Lego Blokjes' als graphics, dit is een redelijk vervelende bug, dus alle hulp kan ik gebruiken. -- boostboy (( Mijn PC kan GTA SA op extra high aan, duus het light niet aan mn PC zelf )) Reageren
Casss Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 (bewerkt) Maak eens een screen. Ben wel benieuwd naar lego GTA. >>> Door VWO-er: Schiet de topicstarter hier iets mee op?<<< @ Hieronder: Ja. Bewerkt: 29 mei 2010 door Casss Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 @VWO-er: Misschien wel. Als sommige mensen het probleem zien (i.p.v. erover te lezen) kunnen ze misschien wel beter advies geven. Of mensen die dit probleem ook hebben gehad en het hebben kunnen oplossen kunnen hierdoor makkelijker de oplossing geven. Ontopic: Heb je al geprobeerd om alles opnieuw te installeren? Al geprobeerd op een lagere instelling? Reageren
Doggi Geplaatst: 29 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Ontopic: Heb je al geprobeerd om alles opnieuw te installeren? Al geprobeerd op een lagere instelling? Al ongeveer 20x, en hij heeft ook al op het laagste gestaan, maar nog steeds heb ik heb probleem. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 (bewerkt) Ook al heb ik er weinig verstand van, zo te horen heeft San Andreas niet veel zin om op Windows 7 te draaien, om het maar even plat te zeggen, aangezien San Andreas natuurlijk al een best oud spel is, van ver voordat Windows 7 uitkwam, zou dat het best kunnen zijn toch? Probeer het spel eens in compatibiliteitsmodus Windows XP of Vista uit te voeren? (rechtsklik op je snelkoppeling>eigenschappen>compatibiliteit.. Zo kom je er in XP, dus als je even zoekt bij eigenschappen zul je het ook wel zo vinden bij Windows 7...)... Misschien dat dat helpt? Denk niet dat het aan b.v. videokaart drivers zal liggen, want anders zou het spel niet beginnen te mekkeren over Windows 7... Maar ach, je kunt altijd proberen even je drivers te updaten. Bewerkt: 29 mei 2010 door Mythbuster Reageren
Casss Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Ook al heb ik er weinig verstand van, zo te horen heeft San Andreas niet veel zin om op Windows 7 te draaien, om het maar even plat te zeggen, aangezien San Andreas natuurlijk al een best oud spel is, van ver voordat Windows 7 uitkwam, zou dat het best kunnen zijn toch? Probeer het spel eens in compatibiliteitsmodus Windows XP of Vista uit te voeren? (rechtsklik op je snelkoppeling>eigenschappen>compatibiliteit.. Zo kom je er in XP, dus als je even zoekt bij eigenschappen zul je het ook wel zo vinden bij Windows 7...)... Misschien dat dat helpt? Denk niet dat het aan b.v. videokaart drivers zal liggen, want anders zou het spel niet beginnen te mekkeren over Windows 7... Maar ach, je kunt altijd proberen even je drivers te updaten. Kies Windows XP (SP2) Niet Vista. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.