shitpickle Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 hey iedereen, na de forums een hele dag afgezocht te hebben,vind ik hier nog steeds geen oplossing voor. als ik met img tool een mod wil installeren op vice city,zegt hij als ik het bestand delete; 'Dir file error! It might be in use... Exiting' dan loopt het vast... weet iemand wat dit betekent en hoe je het oplost? als het misschien zou helpen,hier zijn mijn specs: -Nvidia geforce gtx 295 -intel core i7 CPU 920 @2.67 GHz -8 gig ram -windows 7 home premium 64-bit ik heb al geprobeerd met een vroegere versie van IMG tool,1.3,en ik heb ook al als administrator geprobeert,replace i.p.v delete... als iemand hier een oplossing voor weet of een andere thread hierover weet staan,please tell me. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Heb je vice city aanstaan? of het bestand in een ander programma geopent? Anders probeer deze is. Weet niet of die werkt met Vice City maar normaal wel Reageren
shitpickle Geplaatst: 29 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 (bewerkt) ik heb het geprobeerd maar hij doet juist hetzelfde,alleen in het nederlands...ik heb vice city niet in een ander programa geopend of opstaan. misschien is WIN7 het probleem? ik heb ook al geprobeerd met IMG manager,maar die zegt invalid file Bewerkt: 29 mei 2010 door shitpickle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.