Jump to content

dimitri belt niet


Faenty.

Recommended Posts

Heb je ook de missies van Brucie gedaan?

Ik heb namelijk al een paar foutjes op de pagina met de missieoverzicht zien staan, en het zou best kunnen dat je de missies van Brucie ook moet doen voordat Dimitri jou opbelt of jij Dimitri kan opbellen (je krijgt hierover vanzelf een in-game berichtje linksboven in de hoek).

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je ook de missies van Brucie gedaan?

Ik heb namelijk al een paar foutjes op de pagina met de missieoverzicht zien staan, en het zou best kunnen dat je de missies van Brucie ook moet doen voordat Dimitri jou opbelt of jij Dimitri kan opbellen (je krijgt hierover vanzelf een in-game berichtje linksboven in de hoek).

Kleine kans. Ik heb het stuk van Brucie en Elizabeta zelf onderzocht. Je kunt zijn missies uitstellen tot The Puerto Rican Connection, pas dan heb je deel één van Out of the Closet nodig. Daarnaast heeft Brucie ook niet echt iets van doen, dus het lijkt me sowieso sterk. En wat voor foutjes, overigens? In het missieoverzicht heeft veel tijd gezeten, en echt nog meer dan enkele foutjes kan ik me niet indenken.

Maargoed, even terug op het probleem komende. Je kunt proberen enkele keren op te slaan, of gewoon te gaan liggen en opstaan, zodat de tijd sneller voorbij gaat. Dan zou je Dimitri weer kunnen bellen, kijken of hij nu wel antwoord. Anders kan het aan Jacob liggen, hoe is het met hem? Niet dat hij toevallig in het ziekenhuis ligt doordat je hem iets hebt aangedaan, of een heel laag "like" of "respect" level? Ik denk dat het er weinig mee van doen heeft, maar neem hem anders eens mee voor een drankje of zo. (In TLAD is een zelfde probleem op te lossen door degene die je moet bellen mee uit te vragen, al gaat dat met Dimtiri natuurlijk niet; Misschien kan Jacob helpen?)

Link to comment
Delen op andere websites

Het was me opgevallen dat ik Dust Off niet kon doen voordat ik Hostile Negotiation had gedaan.

Ook kon ik Harboring a Grudge niet doen totdat ik een bepaalde missie deed (volgens mij ook Hostile Negotiation?).

Verder heb ik er niet meer echt op de missievolgorde gelet.

Misschien was het woord "foutjes" ook een te groot woord hiervoor...

Bewerkt: door SnelheidsManiak
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...