Woody268 Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 hallo allemaal, ik heb inmiddels het probleem van gta sa opgelost.. (kijk een paar topic's terug.) dus ik kreeg de tip op gta sa in compatibiliteitsmodus ik heb na even zoeken op welke compatibiliteitsmodus ik gta sa kan laten daaien en hij mijn save games wel wildt laden. maar nu heb ik weer een probleem nadat ik de juiste compatibiliteitsmodus heb gevonden (dat is op windows 98/ windows ME) starte ik dus gta sa op en wat zag ik ik was mijn savegame kwijt. dus ik ging even naar "GTA San Andreas User Files" en daar staan mijn savegames er nog wel in. dan had ik maar "new game" gedaan op gta sa en wat merkte ik mijn "User Tracks" spelen niet af maar ze staan wel in de map en de tracks hebben gewerkt!. dus is mijn vraag zou het mogenlijk zijn dat door ik gta sa in "compatibiliteitsmodus" heb staan dat de "GTA San Andreas User Files" map onzichbaar is ofzo?? grtzz woody Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.