gamermax Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 hallo mensen, ik heb een vraag namelijk: ik wil voor een vriend een auto maken maar hoe doe ik dat in Zmodeler?(ik heb de betaalde versie) ik hoop dat iemand het weet. Alvast bedankt gamermax Reageren
Beagle Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Ik zou beginnen met wat tutorials erover die je hier kan vinden. Reageren
gamermax Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Ik zou beginnen met wat tutorials erover die je hier kan vinden. ja ik kan dat allemaal al maar hoe moet ik dan verder want er zijn TXD bestanden en DFF dus dat betekent dat je 2x het models moet maken? hopelijk kan ik snel uitleg krijgen Dank u! Reageren
ikt Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Ik zou beginnen met wat tutorials erover die je hier kan vinden. ja ik kan dat allemaal al maar hoe moet ik dan verder want er zijn TXD bestanden en DFF dus dat betekent dat je 2x het models moet maken? hopelijk kan ik snel uitleg krijgen Dank u! Het .dff is de model. Dat is de auto zelf, zonder kleuren. .txd's zijn de textures, het laagje 'verf' van een auto. Reageren
gamermax Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Ik zou beginnen met wat tutorials erover die je hier kan vinden. ja ik kan dat allemaal al maar hoe moet ik dan verder want er zijn TXD bestanden en DFF dus dat betekent dat je 2x het models moet maken? hopelijk kan ik snel uitleg krijgen Dank u! Het .dff is de model. Dat is de auto zelf, zonder kleuren. .txd's zijn de textures, het laagje 'verf' van een auto. oke dus ik moet gewoon een model maken opslaan als DFF en dan met TXD workshop het model bewerken en opslaan als TXD en dan uploaden maar? toch? Dank u! XD Reageren
Beagle Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Nee, niet helemaal . Je moet wel zorgen dat het dff model juist is met alle dummy's en dat de verschillende objecten de goede namen hebben en aan elkaar gelinkt zijn. Probeer dus een originele .dff te importeren en dat ongeveer na te doen. Op het model definieer je ook welke texturen waar staan en hoe, maar in de .txd staan alleen de werkelijke texturen (de bestanden, de data) en de namen daarvan. Die corresponderen met de namen op je model. Het is ingewikkeld, maar je moet zelf veel proberen en uitzoeken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.