hydraboy Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 ik heb een vraag hoe kan ik een auto tunes bij de Wheel Arch Angels want ik heb het geprobeerd met je juiste auto en de (deuren) gingen niet open kan iamand mij helpen pls want volgens mij is het wel een hele coole (pimp plaats) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) ik heb een vraag hoe kan ik een auto tunes bij de Wheel Arch Angels want ik heb het geprobeerd met je juiste auto en de (deuren) gingen niet open kan iamand mij helpen pls want volgens mij is het wel een hele coole (pimp plaats) heb je hem wel vrijgespeeld? :rolleyes: en hij staat hier verkeerd, moet naar San Andreas General Edit: daar staat hij dus ook al, 2 keer dus :blink: Bewerkt: 22 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.