Jump to content

[NEW][€250,- - €450,-

Recommended Posts

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Albert03

18

• Hayte

14

• Sprunk

6

• wesley123

5

Geplaatst:

Het is erg jammer dat AMD De Phenom II X3 heeft geschrapt. Die processor is voor jou ideaal. Ik zelf heb de 720, en hij kan GTA IV aan op High. Misschien kun je overwegen 2e hands naar een X3 of eventueel een X4 zoeken.

Geplaatst:

Jij zegt, hier een plaats waar ze ze nieuw verkopen. De enige processor die in dit topic genoemd is welke niet meer wordt gemaakt, is de x3. Dus post jij opeens een x4 welke een te hoge prijs heeft, en aangezien het een zuinige is ook nog eens matige prestaties uitpoept. Ik snap het niet? Op Azerty hebben ze goedkopere en betere x4'tjes dan die?

Geplaatst: (bewerkt)

Oh, ok, ik snapte het niet helemaal, ik dacht dat ze beide niet meer gemaakt werden. Dan zal ik nog effen verder kijken op Azerty.

ik heb namelijk niet zo heel veel verstand van hardware, meer van software.

hmm, ik heb ook nog een X6 met 6 kernen gevonden, maar dat is denk ik een beetje overdreven voor GTA IV op high? En €183,08 is nogal duur

Ok, deze goed genoeg?

Complete lijst

Ok, ik denk dat =1&product[213590]=1&product[212387]=1&product[258725]=1&product[224663]=2&product[72617]=1&product[80156]=1&product[251552]=1&product[219321]=1"]dit toch nog iets beter is o.a. voor GTA IV op high zonder enige lag.

Klopt dat?

EDIT: Sorry voor de dubbel post, te laat gezien. :$

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst:

ik weet niet zeker, de videokaart is toch nog een beetje muah, ik denk wel dat het op high lukt maar ik weet neit zeker

Geplaatst:

Waarom duur als het ook goedkoop kan? En ja, een koeler zit altijd in een boxed versie. Had je een OEM versie genomen, dan zou je wel zelf een koeler moeten aanschaffen.

Ok, ik heb de goedkopere toegevoegd, en is de koeler uit de boxed versie gewoon goed? Dat de handel dus niet te heet word bij zwaardere taken?

Bewerkt: door Albert03
Geplaatst:

De koeler doet wat hij doen moet, mits je niet gaat overclocken of een mislukte air-flow hebt (dus, enige obstructies waardoor de lucht niet goed door de kast kan lopen (denk aan een doos ofzo voor de lucht ingangen van de kast)).

Ok, overclocken doe ik niet aan, en de plaats waar ie staat kan het niet overdreven heet worden.

EDIT: =1&product[251552]=1&product[80156]=1&product[72617]=1&product[224663]=2&product[258725]=1&product[212387]=1&product[213590]=1"]Alles bij elkaar tot nu toe

Is het zo een systeem waar ik nog jaren mee vooruit kan, en GTA IV compleet probleemloos op kan draaien?

Dan is het zo klaar, nog effen €150,- bij sparen en de Pentium 4 verkopen.

Bewerkt: door Albert03
Geplaatst:

Daarmee zal je wel een stuk of drie jaar mee kunnen gaan, denk ik. Ben zelf ook van plan een vergelijkbaar systeem samen te stellen (met een snellere variant van de grafische kaart, en wat extra overclock dingen)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...