Jump to content

[NEW][€250,- - €450,-

Recommended Posts

• 2 weken later...
  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Albert03

18

• Hayte

14

• Sprunk

6

• wesley123

5

Geplaatst:

*bump**double post* << Sorry hiervoor

Het systeem is besteld en zal over 2-3 werkdagen hier moeten zijn!

Nogmaals bedankt.

Geplaatst:

nou, die pc gaat het niet lang volhouden, die voeding is een B-merk, als je het zo kunt noemen, het is iig een waardeloze voeding en een voeding is nou juist iets waar je niet op wilt besparen

Geplaatst:

Het is inderdaad een B-Merk, maar dat betekent standaard niet dat hij meteen kapot gaat, alleen dat hij minder kracht dan leveren dat wat hij zegt te doen. Maar dat is niet zo'n probleem bij dit relatief zuinige systeem.

Geplaatst:

Huntkey is gewoon een A-merk. Het is een relatief onbekend merk en niet zo groot en bekend als Corsair of Cooler Master, maar het zijn gewoon goede voedingen. B-merken zijn o.a. Trust, Q-tec en Sweex. Neemt niet weg dat een OCZtje beter is. Beter zijn betekend niet automatisch dat de ander slecht is.

Geplaatst:

excuses voor mijn foute post dan. Die Huntkey vond ik zelf ook achterlijk goedkoop, daaruit leidde ik af dat het een b-merk was, ook nooit van ht merk gehoord verder

Geplaatst:

Je hoeft niet meteen je excuus aan te bieden, hoor. Iedereen zit er wel eens naast. Het is inderdaad een erg goedkope voeding.

Huntkey is een A-merk, maar dat wil natuurlijk ook weer niet zeggen dat alle voedingen van top kwaliteit zijn. Al lees ik veel positieve reviews op het net van deze voeding of andere van dit merk.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Nogmaals sorry voor de bumb, maar de PC is eindelijk hier!

Hij was gisteren aangekomen, nadat er vele problemen waren met spontaan veranderde leveringstijden (verandert van 2-3 dagen naar meer dan 10 nadat ik al besteld had :? ).

Aangezien de grafische kaart pas over nog eens 2 maanden beschikbaar zou zijn volgens een medewerker, heb ik het maar laten wijzigen door deze vergelijkbare kaart.

Nadat ik alles in elkaar had gezet, en getest bleek alles perfect te draaien, de CPU temperatuur zit rond de 47­ graden.

Zodra ik mijn legale Windows 7 Ultimate x64 had geïnstalleerd, alle drivers die erbij zaten, alle updates en GTA San Andreas, bleek het dat ik SA op de ALLERHOOGSTE instellingen kan draaien, zo ook de frame limiter op OFF.

Ik hartstikke vrolijk beginnen aan de installatie van GTA IV, geregistreerd bij Rockstar social club en dat andere ding van microsoft, en het spel gestart.

Op de automatisch bepalen knop gedrukt bij de grafische instellingen en de benchmark gestart:

Statistics

Average FPS: 46.60

Duration: 37.17 sec

CPU Usage: 65%

System memory usage: 70%

Video memory usage: 82%

Graphics Settings

Video Mode: 1680 x 1050 (60 Hz)

Texture Quality: High

Render Quality: High

View Distance: 32

Detail Distance: 70

Hardware

Microsoft Windows 7 Ultimate

Microsoft Windows 7 Ultimate

Video Adapter: ASUS EAH5770 Series

Video Driver version: 8.14.10.708

Audio Adapter: Luidsprekers (VIA High Definition Audio)

AMD Phenom II X4 955 Processor

File ID: Benchmark.cli

Tijdens de benchmark ging alles perfect, razend snel beeld, geen lag.

Maar nu komt het:

Zodra ik het spel open, kan ik nog geen 20 seconden lopen of rijden zonder zat het beeld volledig bevriest voor 2-3 seconden.

Ik baal nu dus echt als een stekker, en ik heb ook geen flauw idee waar het aan ligt.

2j1og0i.png

Geplaatst: (bewerkt)

Raar, ik heb geprobeerd:

"C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe" -memrestrict 650117120

"C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe" -memrestrict 681574400

En het probleem is nog precies hetzelfde, ik heb ook geen andere programma's open (behalve die social club, firefox en windows sidebar).

Als ik ik fraps kijk, dan is de FPS zeer onregelmatig, varieert tussen 60 en 16 en het blijft maar schommelen. :cry:

Waarom heb ik nou toch altijd pech...

EDIT: O ja, als ik Texture Quality en Render Quality beide op Medium zet is het probleem nog precies hetzelfde.

Bewerkt: door Albert03
Geplaatst:

Ik heb er nog een stel geprobeerd, nog steeds hetzelfde. :-(

Is er geen manier om erachter te komen wat er is? Het werkt zelfs niet met alle settings op low.

Waarschijnlijk is er iets met GTA IV aan de hand, want San Andreas werkt perfect, alles hoogste.

Geplaatst:

Ik heb er nog een stel geprobeerd, nog steeds hetzelfde. :-(

Is er geen manier om erachter te komen wat er is? Het werkt zelfs niet met alle settings op low.

Waarschijnlijk is er iets met GTA IV aan de hand, want San Andreas werkt perfect, alles hoogste.

gta4 met sa vergelijken ishtzlfde alspindakaasmet een appel vrgelijken.

Wat ik denk is dat jij gewoon deze fix niet goed uitvoert of de foute line gebruikt.

Geplaatst:

Probeer ze allemaal, zoals meerder keren is gezegd, en kom dan pas terug. Wij kunnen best advies lopen geven, maar dan moet jij ook iets doen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ok, ik heb ze echt allemaal geprobeerd, en het werd ik niets beter op. Ik had het al bijna opgegeven, maar ik dacht dat het misschien slim zou kunnen zijn om het spel te herinstalleren en meteen de nieuwste patch erop gezet. Toen was het bevries probleem opgelost! 8)

En omdat ik de instellingen het liefste toch nog net effen iets hoger wou hebben, heb ik ook maar de "Turbo Key" aangezet. Dat is een functie van het moederbord dat ervoor zorgt dat ik de pc kan overklokken en terug klokken met een klein tikje op de aan- en uitknop van de pc.

Alles draait nu op bijna het allerhoogste (de hoogste op de draw distance na) en ik heb geen enkele problemen meer.

Nogmaals bedankt, na toch de nodige tijd is dit topic tot het einde gekomen.

Alber.

Bewerkt: door Albert03

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...