Jump to content

[RDR] Humor in RDR

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey forummers.

ik vind dat er helemaal geen Humor in Red Dead redemption zit

wat vinden jullie

Bewerkt: door Vice-King
Geplaatst:

Als je hem heb uitgespeeld dan zie je ook wel een beetje waarom. Maar op sommige stukken zit nog wel wat humor. Bijvoorbeeld die gozer met dat dooie lijk.

Geplaatst:

Ik zou zweren dat er wel iets grappigs was gebeurd ofzo maar ik ben het alweer vergeten. :$

Je hebt wel gelijk, Rockstar San Diego heeft geprobeerd van RDR een seieuze game te maken, daarom zul je niet veel humor of Easter Eggs in de game tegenkomen :cry:

Geplaatst:

Nahja, Seth is op zich al humor :puh: Hoe hij zich gedraagt vind ik geweldig :schater: De rest denkt dat ze grappig zijn, maar dat is niet zo... :N

Geplaatst:

Eerlijk gezegd, ik vind als ik alle verhalen zo lees en wat voor spel het is... Ik vind dat RDR echt een serieuze game moet zijn, want echt veel easter eggs die leuk zijn maak je gewoon niet in zo'n spel. En bovendien, waar moeten de eggs dan naar verwijzen?

En de humor dan, dat lijkt mij juist het mooie aan de game, echt western zonder grappen, wat ik juist prachtig vind, je leeft echt in de game doordat het zo serieus is, en dat mag ik wel :)

Geplaatst:

Dat is waar Zamg0d1, als de game niet zo serieus was zou je het spel niet zo goed aanvoelen.

Ik vind het ook niet zo jammer dat het spel niet zo vol met humor zit, ik lijk het ook niet te missen, dus toont dat wel mooi aan dat het spel een mooie sfeer heeft en dat zonder al te veel humor. Is toch zo slecht niet?

Geplaatst:

Er zit inderdaad niet veel humor in de game maar zo af en toe word er wel eens een klein grapje gemaakt door John. Ik denk dat ze zich meer aan de serieuze kant hebben gericht om het zo realistisch mogelijk te laten blijken. Als je kijkt naar bijvoorbeeld GTA 4 en het gaat vergelijken zie je dat die game veel meer humor heeft en RDR een beetje aan de serieuze kant is. Iets wat ik helemaal niet erg vind bij het spel aangezien een western setting spannend en boeiend moet blijven. R* San Diego heeft natuurlijk ook totaal andere plannen dan bijvoorbeeld R* North. Ze produceren wel hetzelfde alleen hebben zij waarschijnlijk minder aandacht besteed aan humor dan wat R* North altijd doet met de GTA games. Hoe dan ook, toch zitten er wel een aantal komische karakters in het spel waar ik wel diverse keren om heb zitten lachen. :)

Geplaatst:

Luisa: "Mister Ricketts! Mister Ricketts! Allende is going to far. He shoots innocent people for nothing! You need to stop him." (Meneer Ricketts! Meneer Ricketts! Allende gaat te ver. Hij schiet onschuldige mensen neer voor niets! Je moet hem stoppen)

Landon Rickkets: "Well, you know. Some people just need to die." (Nou, weet je. Sommige mensen moeten sterven)

Luisa: "WHAT?!" (Wat?!)

Landon Ricketts: "Just a joke, let's go." (Het was maar een grapje, laten we gaan)

Harold MacDougal: "What are we going to do?" (Wat gaan we nu doen?)

John Marston: "I'm gonna throw you out to them and watch them tear you limb from limb." (Ik gooi je naar buiten en kijk toe hoe ze je onderdeel na onderdeel verscheuren)

Harold MacDougal (Totaal geschokt): "No! You wouldn't!" (Nee! Dat zou je nooit doen!)

John Marston: "Just kidding. Come on." (Grapje, kom)

Geplaatst: (bewerkt)

IRISH: How do you say c*nt in Spanish?

John Marston: I don´t know, you tell me you must have been called it a view times!!

:puh:

Bewerkt: door sancar
Geplaatst:

geen humor jullie zijn gek

er zit veel humor in

zoals bij seth

als die gast in zijn broek heeft geplastpuh2.gif

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...