Johannetje2 Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) Hallo! Ik heb denk ik een mega-probleem waarvan ik niet zou weten wat er mis aan is. Ik heb 3 filterscripts: Cuff Towtruck Properties Nu is mijn probleem, als de 1 is geladen, doen de andere 2 het niet. Kan iemand mij helpen? Bewerkt: 30 mei 2010 door Johannetje2 Reageren
Kwarde Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) Hallo! Ik heb denk ik een mega-probleem waarvan ik niet zou weten wat er mis aan is. Ik heb 3 filterscripts: Cuff Towtruck Properties Nu is mijn probleem, als de 1 is geladen, doen de andere 2 het niet. Kan iemand mij helpen? Hoe ziet je server.cfg eruit (censureer RCON wel ) En als het daar niet aan ligt denk ik dat het aan de het filterscript zelf ligt, als dit zo is: Mag ik ze alle 3 zien? Mvg, Kwarde Bewerkt: 30 mei 2010 door Kwarde Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) Ik heb het property systeem van Sandra, en een towtruck systeempje van forum.sa-mp.com, maar ik heb het Cuff script zelf gemaakt en dus geef ik het liever niet omdat iemand mijn server helemaal probeert te kopieëren. Maar het systeem van Sandra en het systeem van towtruck storen elkaar ook, dus aan mijne hoeft het niet persé te liggen. Bewerkt: 30 mei 2010 door Johannetje2 Reageren
geso Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Ik heb het property systeem van Sandra, en een towtruck systeempje van forum.sa-mp.com, maar ik heb het Cuff script zelf gemaakt en dus geef ik het liever niet omdat iemand mijn server helemaal probeert te kopieëren. Maar het systeem van Sandra en het systeem van towtruck storen elkaar ook, dus aan mijne hoeft het niet persé te liggen. Probeer gewoon meerdere scripts bij elkaar in te doen, of alles in je gm te zetten Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Ik heb het property systeem van Sandra, en een towtruck systeempje van forum.sa-mp.com, maar ik heb het Cuff script zelf gemaakt en dus geef ik het liever niet omdat iemand mijn server helemaal probeert te kopieëren. Maar het systeem van Sandra en het systeem van towtruck storen elkaar ook, dus aan mijne hoeft het niet persé te liggen. Probeer gewoon meerdere scripts bij elkaar in te doen, of alles in je gm te zetten Lijkt me niet echt een verstandig idee Reageren
Kwarde Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Waarom niet? Als het bugs tegen gaat is het beter! Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Waarom niet? Als het bugs tegen gaat is het beter! Ik ga die 3 systemen echt niet in 1 duwen... Wat is wel eens heb gehad is dat alle commando's uitvallen en dat er dan 1 filterscript werkt. Reageren
Kwarde Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Waarom niet? Als het bugs tegen gaat is het beter! Ik ga die 3 systemen echt niet in 1 duwen... Wat is wel eens heb gehad is dat alle commando's uitvallen en dat er dan 1 filterscript werkt. Kan je dat dan niet fixen? Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Waarom niet? Als het bugs tegen gaat is het beter! Ik ga die 3 systemen echt niet in 1 duwen... Wat is wel eens heb gehad is dat alle commando's uitvallen en dat er dan 1 filterscript werkt. Kan je dat dan niet fixen? Nu werken sommige filterscripts wel, maar is het goed als ik de code aan jou in pm doorstuur? Reageren
Kwarde Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) Waarom niet? Als het bugs tegen gaat is het beter! Ik ga die 3 systemen echt niet in 1 duwen... Wat is wel eens heb gehad is dat alle commando's uitvallen en dat er dan 1 filterscript werkt. Kan je dat dan niet fixen? Nu werken sommige filterscripts wel, maar is het goed als ik de code aan jou in pm doorstuur? Ja, is goed. p.s. Ik doe er toch niks mee voor mijn script ik ben zelf bezig met een GameMode en ik ben niet slecht .. (bijna echt gwn PRO) Ik gebruik denk ik ook andere defines dan jou Gvm Bewerkt: 30 mei 2010 door Kwarde Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.