K1pc0rn Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) ik start Gta IV op en ik moet me inloggen op RGSC maar eerst onthoude hij mijn gegevens altijd maar nu niet meer dus ik voer mijn gegevens in en gelukkig kloppen ze (wist het namelijk niet zeker) dus ik dacht: Yes!! ik weet mijn wachtwoord etc. maar toen moest ik ook opeens voor Games voor Windows live inloggen (dat gaat toch altijd automatisch?) maar daarvan weet ik mijn e-mailadres en wachtwoord niet meer, dus ik gok wat. en het proces ging door, maar toen moest ik opeens mijn productcode invoeren dat had ik gedaan, en later zij die dat mijn e-mail adres en wachtwoord fout zijn. hoe moet ik dit gaan oplossen? heb nog nooit z'n lang verhaal geschreven EDIT: heb mn gegevens al gevonden bedankt voor de hulp jongens Bewerkt: 30 mei 2010 door lennart1995 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 het juiste wachtword invoeren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 Forgotten Password knop gebruiken in het vervolg is sneller dan een nieuw topic aanmaken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K1pc0rn Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 had nog ergens een papiertje waar het op stond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.