Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) Hoi, Ik heb sinds kort een probleem met de kleuren op het beeldscherm... Alles is zwart wit! In het begin bleef het scherm bij het opstarten zo'n 10 tot 20 seconden ongeveer op zwart en wit, maar nu is het blijvend... Weet iemand dit probleem op te lossen? Mvg, Grand Theft Auto TOM Bewerkt: 30 mei 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Casss Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) Ga is naar je beeldscherm instellingen en kijk daar hoeveel bits de kleurdiepte is. Bij hoeveelheid kleuren. Bewerkt: 30 mei 2010 door Casss Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Staat bij mij gewoon op 32-bits. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Windows Vista Home Basic. Reageren
Casss Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) Maak eens een screen. En als je even had gegeoocheld had je dit topic niet aan hoeven maken: Hi,pxrking There are 3 step to repair windows vista black screen error I think your computer is already very dangerous, and you should fix it immediately. I had the same problem with you, it bother me for a long time. I have searched many ways online and found that the following method is the best, my friend had windows vista black screen error too, he also quickly fix windows vista black screen error with the following method. I think you should try it, I hope it can help you: 1: Download a windows vista black screen error repair tool,install this error repair tool. 2: Open windows vista black screen error repair tool and scan you computer for free 3: Then click the Repair All Button again and your done! It is very easy to repair windows vista black screen error. Here are the url of windows vista black screen error repair tool:http://www.RepairErrorHelp.com/ttfix-win… Source(s): http://www.RepairErrorHelp.com/ttfix-win… Bron: Yahoo Bewerkt: 30 mei 2010 door Casss Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Maak eens een screen. En als je even had gegeoocheld had je dit topic niet aan hoeven maken: Ehmm, hij heeft een probleem met een scherm wat alleen op zwart-wit staat. Die hotfix van jou gaat over de Black Screen, wat duidelijk iets anders is. @ GTA TOM: Heb je nog meer PC's in je huis? Zo ja, sluit je beeldscherm eens aan op een andere PC. Op die manier kunnen we erachter komen of het aan je scherm, of aan je videokaart ligt. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Ik heb een laptop... Ik kan mijn beeldscherm dus niet op een andere PC aansluiten. En overigens hier mijn bureaublad: Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) Die foto is gewoon in kleur. Als jij de foto, alsmede de rest op je PC in zwart-wit ziet is je scherm defect. De screen zelf is namelijk gewoon ingekleurd, dus dan kan het alleen je scherm zijn aangezien je videokaart wel de kleuren inkleurt. Welk merk is je laptop, en zit er nog garantie op? EDIT: Wat je wel kan doen is een ander scherm op je laptop aansluiten, zodat we echt zeker weten dat je beeldscherm kapot is. Bewerkt: 30 mei 2010 door Sprunk Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Het is een Hewlett-Packard Compaq Presario CQ60-300. Helpt het misschien om de specs mee te geven? Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Het is een Hewlett-Packard Compaq Presario CQ60-300. Helpt het misschien om de specs mee te geven? De specs heb ik al van google gehaald. Zit er nog garantie op je laptop? Hij moet namelijk gerepareerd worden als je scherm defect is. Probeer nog even een ander scherm aan te sluiten en kijk of je dan wel kleur hebt! Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) Ik heb toevallig nog een redelijk oud scherm op aangesloten, maar ik weet niet precies hoe je daar zo beeld mee krijgt. Hij heeft zo'n oude aansluiting. Weet niet hoe dat heet, maar het heeft een blauwe kleur. En van die draai-dingen aan de zijkanten die je moet aandraaien om hem strakker te zetten. Bij mij zit wel zo'n aansluiting, maar niet van die gaatjes voor de 'draaidingen'... Overigens weet ik niet of ik nog garantie heb... Ik heb hem nog geen jaar, dus zal dan wel. Bewerkt: 30 mei 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Dat is een VGA aansluiting. Doe hem er maar gewoon even in, die schroefjes zijn namelijk niet verplicht om vast te draaien. Dit is optioneel zodat hij lekker stevig in je scherm/PC blijft zitten. Als je laptop nog geen jaar oud is heb je nog garantie. Mits je natuurlijk je garantiebewijs nog ergens hebt. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Volgens mij is dat andere scherm helemaal kapot aangezien hij niet aan gaat. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Volgens mij is dat andere scherm helemaal kapot aangezien hij niet aan gaat. Heb je wel de voedingskabel van dat scherm in het stopcontact gedaan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.