Jump to content

Wachtwoord op folder zetten


K1pc0rn

Recommended Posts

ik heb een folder waar privé dingen in staan, maar ik wil daar een wachtwoord op zetten.

weet iemand hoe je dat doet?

ik heb al op google gezocht maar ik had z'n progje genaamd: folder access, maar dat werkte niet helemaal

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een folder waar privé dingen in staan, maar ik wil daar een wachtwoord op zetten.

weet iemand hoe je dat doet?

ik heb al op google gezocht maar ik had z'n progje genaamd: folder access, maar dat werkte niet helemaal

Volgens mij kan je geen wachtwoord op een folder zetten, maar ik ben niet zeker.

Wat je wel zou kunnen doen is dit :

1. Download en installeer het programma "Winrar"

2. Klik met de rechtermuisknop op je map die je wilt beveiligen.

3. Klik op "Add to archive" ( "Toevoegen aan archief" )

4. Nu krijg je een schermpje, klik op "Uitgebreid"

5. Klik dan op "Wachtwoord instellen"

6. Dan vul je het wachtwoord in, nogmaals invullen en daarna klik je op "bestandsnamen versleutelen" en dan op "ok".

7. Klik nu op "OK" en er wordt een .rar bestand gemaakt van je map.

8. Je kan je map nu verwijderen en wanneer je de bestanden wilt bekijken, open je het .rar bestandje en vul je het wachtwoord in.

M.v.g

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn meerdere dingen wat je kan doen. Simpelweg Rechtsklik op folder - Eigenschappen - Geavanceerd - Inhoud versleutelen (was bij mij alleen grijs, om een reden welke ik niet ken)

Of je gaat weer naar Eigenschappen, maar klikt dan op Verborgen. Hij zal dan nog wel toegankelijk zijn, maar dan zal je hem niet meer via Deze Computer kunnen zien (mits je verborgen mappen tonen niet hebt aangvinkt, natuurlijk)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een folder waar privé dingen in staan, maar ik wil daar een wachtwoord op zetten.

weet iemand hoe je dat doet?

ik heb al op google gezocht maar ik had z'n progje genaamd: folder access, maar dat werkte niet helemaal

Volgens mij kan je geen wachtwoord op een folder zetten, maar ik ben niet zeker.

Wat je wel zou kunnen doen is dit :

1. Download en installeer het programma "Winrar"

2. Klik met de rechtermuisknop op je map die je wilt beveiligen.

3. Klik op "Add to archive" ( "Toevoegen aan archief" )

4. Nu krijg je een schermpje, klik op "Uitgebreid"

5. Klik dan op "Wachtwoord instellen"

6. Dan vul je het wachtwoord in, nogmaals invullen en daarna klik je op "bestandsnamen versleutelen" en dan op "ok".

7. Klik nu op "OK" en er wordt een .rar bestand gemaakt van je map.

8. Je kan je map nu verwijderen en wanneer je de bestanden wilt bekijken, open je het .rar bestandje en vul je het wachtwoord in.

M.v.g

via deze meneer boven mij :tu:

Bewerkt: door lennart1995
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...