MostWantedKid Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Type: Wallpaper Stijl: Modern Grootte: 1600 × 1063 Voorbeeld: Klik, klik, klik en klik Tekst: Bedenk zelf maar een leuke tekst Rand: Geen Kleuren: Het liefst zwart en wit, maar rood mag ook erbij Render (optioneel): - Extra (optioneel): Graag deze strepen er langs : Klik (maar dan zonder die stipjes erlangs) Alvast bedankt! Reageren
iefen Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 (bewerkt) je hoeft niet na 1 dag al te bumpen edit; zie nu dat ik zelf ook bump ik zal kijken of ik wat voor je kan maken beetje mijn stijl gemaakt je moet maar zeggen wat je dr van vindt Bewerkt: 3 juni 2010 door iefen Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 4 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 Ik vind hem niet slecht, maat misschien kan Benzema Fabregas niet doodschieten Misschien kun je ze wat groter maken en de achtergrond wat donkerder? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.