hydraboy Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 ik heb een vraag hoe kan ik een auto tunes bij de Wheel Arch Angels want ik heb het geprobeerd met je juiste auto en de (deuren) gingen niet open kan iamand mij helpen pls want volgens mij is het wel een hele coole (pimp plaats) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 heb je wel de missie gedaan dat je die autoverkoop zaak moet kopen voor 50.000$? anders gaan ze idd niet open Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cossackshunter Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 moet je eerste de missies van de wang cars doen want ik heb em gekocht ma die gaat nog altijd ni open Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Je moet wang cars kopen en uitspelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Je moet wang cars kopen en uitspelen. niet je hoeft aleen de eerste missie te doen !!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) Nu weten we het wel. Eerst zegt Marty het. Dan vind Cossackshunter het nodig om te herhalen. (met toevoeging) Dan kom jij nog eens met hetzelfde zonder toevoeging :angry: @Timos: ik ben niet boos Bewerkt: 22 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Niet zo boos allemaal.. Check voortaan eerst even de Nederlandse Walktrough! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Je moet wang cars kopen en uitspelen. niet je hoeft aleen de eerste missie te doen !!! oke, wist ik niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfist Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 hoe moet je wangcars eigenlijk kopen ik heb alle missies gedaan en ik kan em niet kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 je krijgt bij je garage een missie van ceasar dat je wang cars moet kopen en dan moet je er gwoon heen gaan en in dat koopdingetje staan en hem dan kopen (je moet natuurlijk wel genoeg geld hebben 50.000$) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.