Jump to content

[WIP] [SA] VDL ambassador 200

24 leden hebben gestemd

1. 1. wordt dit wat?

• Ja!
      14
    • nee!
      7
    • kan nog niet beslissen!
      3

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

goede,

ik ben momenteel bezig met het converteren van een VDL ambassador 200 connexxion bus

model is gemaakt door: Microbus (nog wachtend voor toestemming voor uitgave)

converting naar san andreas en aanpassingen door mij

hier alvast een filmpje van de beta:

0.1

0.2

0.3

0.4

wat nog te doen:

interieur maken

wielen beter zetten.

bedankt voor het lezen,

OnbekendeIV

Belangrijk bericht!

Helaas geen voortgang, mn pc is kapot en dus er komen nu nog maar nauwelijks/geen mods meer tot een nieuwe pc, bedankt voor uw begrip! :(

Bewerkt: door onbekendeIV
  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• onbekendeIV

14

• Flitskikker

3

• Beagle

2

• sampfan13

2

Geplaatst:

Leuk dat je nu al een stap verder bent, namelijk met converteren :tu:. Het kan wel wat worden, alleen je moet GTA Materials gaan gebruiken. Daarin kan je bijv. specular highlights en reflectie instellen, wat zorgt dat er diepte in komt. Is het nog gelukt met de textures? Veel succes :).

Geplaatst:

het is me wel gelukt met die textures alleen dat matrix bord aan de voorkant heeft nog een bug,

BTW: ben nu een filmpje van een update aan het uploaden dus je kan het zo zien!

Geplaatst:

Update V0.2!

wat gefixt?

NL kenteken platen er op gezet,

Ramen transparant.

Beste,

OnbekendeIV

Geplaatst:

Ik vind die NL kenteken platen geen verbetering en bovendien kunnen er geen verschillende kentekens op. Gebruik gewoon de originele die op elke auto zit.

Geplaatst:

Je weet toch dat 'ambassador', een synoniem is voor een dildo? :7

Waarom zou VDL dan hem zo genoemd hebben? dus ik ga dus soms in een dildo naar school :puh: !

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

hey,

kunnen jullie messchien helpen om foto's naar mij te sturen van Filmkasten van de bus

0.jpg

niet zulke dingen van internet maar van Bijv. bussen die bij je in de buurt rijden of gewoon.

als je wilt helpen stuur me dan een PB!

alvast bedankt!

ONbIV

Bewerkt: door onbekendeIV
Geplaatst:

hey,

kunnen jullie messchien helpen om foto's naar mij te sturen van Filmkasten van de bus

0.jpg

niet zulke dingen van internet maar van Bijv. bussen die bij je in de buurt rijden of gewoon.

als je wilt helpen stuur me dan een PB!

alvast bedankt!

ONbIV

(n)iemand?

Geplaatst:

Hmmm.... Dit is VET STRAK!!! man Ga zo door :bier:. hierdoor zou ik zelf wel weer willen beginnen met modelen :D.

Geplaatst:

Ik ga binnenkort ff naar NL xD dus zal dan wel een foto van een bus voor je maken ok verder nice mod :D

Geplaatst:

Ik ga binnenkort ff naar NL xD dus zal dan wel een foto van een bus voor je maken ok verder nice mod :D

Welke provincie? maar ik wil een foto van een vooraanzicht S.V.P. dan kan ik er wel wat van maken :D

Geplaatst:

Ziet er mooi uit. Misschien kun je ook maken dat je mensen kunt vervoeren? :D

je hebt me op een idee gebracht! ik kan wel wat poppetjes er inzetten als extra :puh:

maar ik dacht ook de coll aantepassen om in de bus te kunnen lopen, maar ik ben nog niet zo ver! :bier:

Ben wel momenteel bezig met de bus en moet jullie beloven dat dat een stuk vooruit is vergeleken V0.3 ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...