Jump to content

aant eind dat je pegerino moet kille


legalcops

Recommended Posts

Dat probleem had ik ook steeds :ch: Je moet gewoon zo snel mogelijk achter elkaar drukken.

Zoals vice infernusx al zegt het is een bekend probleem, wat kan helpen is de optrek knop te veranderen (alleen pc)

is normaal spatie maar door een een kleiner knopje te doen, zoals een letter of een teken de kans is dan groter dat je er wel opkomt.

ik had het geval met mijn pc

ik heb een bedraadtoetsenbord maar bij mij lukt het wel in 1x misschien kan het daar aan liggen als je op de pc speelt

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon op de spatiebalk blijven rammen

En oja, doe aub op zijn minst de moeite om fatsoenlijk nederlands te typen, ik moest dit 6 keer lezen om te begrijpen

ooh gewoon op spatie balk blijven rammen, goh wat een advies, had je net zo goed 1 keer kunne lezen..

wel excuse me that my dutch ain't perfect, apperently some others were able to read it with out any problems.

---

zo te zien konden andere het gewoon lezen,

je hoeft niet te klagen over iemand zen taal, je vergat de puntjes tusse A.U.B. Nederlands , om [HET] te begrijpen (punt, einde van een zin)

andere, thnx voor de hulp;)

Bewerkt: door legalcops
Link to comment
Delen op andere websites

hmm nope ik heb key naar M verandert en ik druk hem zo snel mogenlijk achter elkaar in,

mijn fps is 55 tot 65 door hele missie heen, dat kan het niet zijn,

:( iemand meer suggesties?

Link to comment
Delen op andere websites

Of je gooit je settings omhoog ofzo. Je moet er gewoon voor zorgen dat je FPS omlaag gaat (zou VSync trouwens niet helpen, dat limiteert je FPS toch tot 30 FPS ofzo?). Klinkt scheef, ik weet het.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je mijn tip al geprobeert?

ja ik had 55 /65 fps door hele missie heen.. dus:S

Het was de bedoeling dat je het ging filmen, dan werd het minder :puh: Dus druk wanneer je op spatie moet drukken op F9.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...