Jump to content

Tekken 6.

Tha Real G.

Recommended Posts

Geplaatst:

Tekken 5 ligt bij ons nog niet in de rekken en men is reeds promotie aan het maken voor Tekken 6.

Men moet het ijzer smeden terwijl het heet is zeggen de Namco dudes en als er sprake is van DoA4 dan moeten ook zij er voor zorgen dat hun nieuwste fighting game Tekken 6 in de schijnwerpers komt te staan natuurlijk.

Wat Team Ninja kan op de Xbox 360 dat kunnen wij op de PS3 en dus is het nu de hoogste tijd om een kijkje te nemen naar de eerste Tekken 6 beelden.

tek10.jpg

tek20.jpg

Geplaatst:

Ziet er héél goed uit, vergeleken met de andere delen, maar ik vind dat er altijd weinig nieuws in zit, meestal maar 1 paar characters mannetje meer en een paar nieuwe bewegingen :o

Maar voor de rest zijn de graphics gewoon super ;)

• 4 weken later...
Geplaatst:

ik heb hem ook in zo level opde achtergrond zon kikkertje stap dr op dan komt er zo licht en gaat hij naar de hemel

Geplaatst:

Als je tekken tag tournament of zo heb hoef je eigenlijk geen nieuwe gameplay altyd het zelfde :(

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind het spijtig dat in Tekken 5 Eddy wegf is, hopelijk is hij terug in Teken 6.

EDIT: Ik heb ff gekeken op het net en daar staat:

Eddy Gordo:

Note: This requires a Tekken 5 Data Card. Register the card to the Christie Monteiro character. After you have 400,000 G buy the "Head: ?????" item to unlock Eddy.

Zou iemand kunnen zeggen hoe je hem dan wel kan unlocken???

Bewerkt: door gertjeu
Geplaatst: (bewerkt)
Ik vind het spijtig dat in Tekken 5 Eddy wegf is, hopelijk is hij terug in Teken 6.

Eddy Gordo:

Note: This requires a Tekken 5 Data Card. Register the card to the Christie Monteiro character. After you have 400,000 G buy the "Head: ?????" item to unlock Eddy.

volgens mij moet je 400.000 $ hebben en dan iets aan haar hoofd doen

BV. je kiest christie in costumize screen,dan moet je iets naar haar hoofd gaan en dan een object met de naam ???? kopen

maar volgens mij krijg je daardoor eddy niet

je moet es proberen als je wilt vechten met eddy ga dan eerst een vecht mode kiezen en druk dan op de X,het driehoekje,het nulletje of het vierkantje..

mischien lukt het zo

good luck ;)

Bewerkt: door gtagangster
Geplaatst:

Eddy Gordo:

volgens mij moet je 400.000 $ hebben en dan iets aan haar hoofd doen

BV. je kiest christie in costumize screen,dan moet je iets naar haar hoofd gaan en dan een object met de naam ???? kopen

maar volgens mij krijg je daardoor eddy niet

je moet es proberen als je wilt vechten met eddy ga dan eerst een vecht mode kiezen en druk dan op de X,het driehoekje,het nulletje of het vierkantje..

mischien lukt het zo

good luck ;)

Maar wat bedoelen ze dan hiermee???

This requires a Tekken 5 Data Card. Register the card to the Christie Monteiro character.
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Eddy Gordo:

je speelt story mode uit met vb. jin, lee, heihachi, roger jr. en raven

dan heb je 500.000 gulden verdient(kweenie of het gulden zijn)

dan ga je naar costumic, dan crieer je een naam en dan ga je in costumic naar karakter costumic

dan naar cristie en dan helemaal onderaan zie je extra costume ofzo iets dat er op lijkt

dan koop je dat costuum

dan ga je terug naar je startmenu, dan een mode waar je met cristie kunt spele(vb. story mode, arcade mode,...)

dan klik je op cristie met het driehoekje en dan vecht je met jouw(ook mijn)favoriet Eddy Gordo

Ik hoop dat het lukt ;););););)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...