Jump to content

veilige manier vervoeren ps3 gezocht

Recommended Posts

Geplaatst:

goede,

ik zoek een veilige manier om mijn ps3 slim te vervoeren. normaal heb ik hem altijd in de orginele doos maar die begint langzamerhand te slijten. hier bij zoek ik een nieuwe veilige manier om hem te vervoeren.

als je de vraag heb 'waarom moet je hem vervoeren?'. mn ouders zijn gescheiden en ik neem altijd als het mn vaders weekend is altijd de ps3 mee. dat verklaard ook dat ik maar 1/2 keer in de 2wkn online ben op PSN.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb 17.4 inch, mijn laptop kan er mooi in en ik heb ook nog wat ruimte over. Ik heb deze: Klik

Ik denk dat de PS3 daar ook wel in zou passen, maar weet het niet zeker

Bewerkt: door folkerthoog
Geplaatst:

Moet je je PS3 ff de diagonaal opmeten en dan omrekenen naar inch, daarvan kun je een tas uitzoeken.

Geplaatst:

Gewoon in een plastic tas van de Albert Heijn, Ik zie het probleem niet hoor. Zolang je het niet op de grond laat vallen of iets anders kan je het gewoon makkelijk dragen. We gaan toch niet moeilijk doen als er een piepklein krasje op de casing komt toch ?

Geplaatst: (bewerkt)

Stel dat hij hem laat vallen.

Dan heeft de ps3 meer aan zo'n laptop tas dan 1 van plastic.

Is niet laten vallen zo moeilijk ? :puh:

Ook als je het in een plastic tas doet dan denken mensen van O die heeft gewoon boodschappen bij zich, Als je met een laptoptas rondloopt kunnen mensen wel eens ideeën krijgen. :puh:

Bewerkt: door PowerPats

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...