onbekendeIV Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 goede, ik zoek een veilige manier om mijn ps3 slim te vervoeren. normaal heb ik hem altijd in de orginele doos maar die begint langzamerhand te slijten. hier bij zoek ik een nieuwe veilige manier om hem te vervoeren. als je de vraag heb 'waarom moet je hem vervoeren?'. mn ouders zijn gescheiden en ik neem altijd als het mn vaders weekend is altijd de ps3 mee. dat verklaard ook dat ik maar 1/2 keer in de 2wkn online ben op PSN. Reageren
Flokkert Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Ik heb geen PS3, maar misschien kan je hem in zo'n tas meenemen voor de laptop. Klik (zoiets) Reageren
Kryziek Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Ik zou net zoals folkert een laptop tas nemen. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 ok en welke grote moet het dan? 12.1, 15.4 of 17.3? Reageren
Flokkert Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) Ik heb 17.4 inch, mijn laptop kan er mooi in en ik heb ook nog wat ruimte over. Ik heb deze: Klik Ik denk dat de PS3 daar ook wel in zou passen, maar weet het niet zeker Bewerkt: 30 mei 2010 door folkerthoog Reageren
Kryziek Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Moet je je PS3 ff de diagonaal opmeten en dan omrekenen naar inch, daarvan kun je een tas uitzoeken. Reageren
PowerPats Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Gewoon in een plastic tas van de Albert Heijn, Ik zie het probleem niet hoor. Zolang je het niet op de grond laat vallen of iets anders kan je het gewoon makkelijk dragen. We gaan toch niet moeilijk doen als er een piepklein krasje op de casing komt toch ? Reageren
Kryziek Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Stel dat hij hem laat vallen. Dan heeft de ps3 meer aan zo'n laptop tas dan 1 van plastic. Reageren
PowerPats Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) Stel dat hij hem laat vallen. Dan heeft de ps3 meer aan zo'n laptop tas dan 1 van plastic. Is niet laten vallen zo moeilijk ? Ook als je het in een plastic tas doet dan denken mensen van O die heeft gewoon boodschappen bij zich, Als je met een laptoptas rondloopt kunnen mensen wel eens ideeën krijgen. Bewerkt: 30 mei 2010 door PowerPats Reageren
Hayte Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 De mediamarkt heeft, als ik het goed heb, ook speciale PS3 tassen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.