Jump to content

Momma's house allereerste missie


turbulentie

Recommended Posts

Hallo kan iemand mij uitleggen hoe de missie Momma's house allereerste missie

Want nadat ik iedereen in elkaar heb geslagen biji het boxen krijg ik een filmpje en daarna zie ik dat ik dood ben en bij het ziekenhuis ben?

wie weet wat er mis is?

Link to comment
Delen op andere websites

Uit de vraag blijkt dat je de laatste van 3 tegenstanders hebt verslagen. Na de cutscene sta je buiten met de persoon

waarmee je naar de kooigevechten bent gegaan. Je moet hem vermoorden en dan is de missie gehaald.

Er lijkt bij jou een fout in te zitten.

Probeer een bij de laatste tegenstander te verliezen. Dit wordt uitgelegd ingame.

Wat gebeurt er dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Uit de vraag blijkt dat je de laatste van 3 tegenstanders hebt verslagen. Na de cutscene sta je buiten met de persoon

waarmee je naar de kooigevechten bent gegaan. Je moet hem vermoorden en dan is de missie gehaald.

Er lijkt bij jou een fout in te zitten.

Probeer een bij de laatste tegenstander te verliezen. Dit wordt uitgelegd ingame.

Wat gebeurt er dan?

Dat is wat ik als eerste had gedaan, aangezien er nog geen pagina over kooigevechten was toen ik EFLC in huis had gehaald. :puh:

Je hoeft dan niet tegen Santo (die gast waarmee je naar de kooigevechten bent gegaan) te vechten.

Ook zal Luis weer naar zijn moeder bellen, die dit keer een negatieve reactie geeft op het feit dat je hebt verloren.

Ook blijft het geldbedrag (dat je krijgt als beloning) hetzelfde. Verder kan ik het me niet precies herinneren.

Wat later zal je dan ook een telefoontje krijgen van Luis' moeder dat Santo haar helpt met boodschappen doen, en dat hij "een aardige man" is.

Bewerkt: door SnelheidsManiak
Link to comment
Delen op andere websites

In het kort.

Je gaat vechten tegen 3 mensen, zorg er voor dat je een volle hp hebt en veel slaat.

Laat je niet te veel slaan, daarna ga je naar buiten en je vriend is boos(geld kwijt).

Je hoeft hel alleen te doden, je kan dit doen:

1. Gewoon vechten.

2. Ren eens tukje weg en neem een goede wapen om hem dood te schieten.

MVG. Kratod

Link to comment
Delen op andere websites

In het kort.

Je gaat vechten tegen 3 mensen, zorg er voor dat je een volle hp hebt en veel slaat.

Laat je niet te veel slaan, daarna ga je naar buiten en je vriend is boos(geld kwijt).

Je hoeft hel alleen te doden, je kan dit doen:

1. Gewoon vechten.

2. Ren eens tukje weg en neem een goede wapen om hem dood te schieten.

MVG. Kratod

Ik weet niet of je de eerste post gelezen hebt, maar NA de 3 mannen ineengeslagen te kebben, en na het laden, lag ie dood op de grond.

Link to comment
Delen op andere websites

In het kort.

Je gaat vechten tegen 3 mensen, zorg er voor dat je een volle hp hebt en veel slaat.

Laat je niet te veel slaan, daarna ga je naar buiten en je vriend is boos(geld kwijt).

Je hoeft hel alleen te doden, je kan dit doen:

1. Gewoon vechten.

2. Ren eens tukje weg en neem een goede wapen om hem dood te schieten.

MVG. Kratod

Ik weet niet of je de eerste post gelezen hebt, maar NA de 3 mannen ineengeslagen te kebben, en na het laden, lag ie dood op de grond.

Owja, neen ik had haast dus ik als wat sneller :$ .

Dan kan het een bug zijn?

MVG. Kratod

Bewerkt: door Kratod
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al eerder zei, probeer te verliezen bij de derde persoon i.p.v. deze in elkaar te rossen.

Dit wordt in-game allemaal uitgelegd. Je krijgt dan dezelfde beloning en je hoeft ook niet tegen Santo te vechten.

Link to comment
Delen op andere websites

na het filmpje moet je snel slaan als er loading staat toen kreeg ik ineens beeld

Of met een hamer op je pc/console kloppen zodat de gta-dvd extra goed laad.

Dit slaagt echt op niks :clown:

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij weet ik al wat er mis is gegaan daar...

Toen ik de derde tegenstander had neergeslagen, kreeg ik ook dezelfde cutscene. Ik kreeg alleen geen laadscherm.

Net op het moment dat de cutscene is afgelopen, heb je weer de controle over Luis. Maar bij jullie komt het laadscherm NET na de cutscene opeens tevoorschijn. En terwijl je het laadscherm ziet, wordt je in feite aangevallen door Santo, die met een mes vecht. Het spel denkt namelijk dat het allemaal gewoon doorgaat.

Het ligt in ieder geval niet aan de settings. Ik heb alles ook zo hoog mogelijk staan, en ik had dat niet.

Heb je alle updates geïnstalleerd? Het zou kunnen zijn dat deze bug wordt verholpen in een update.

Bewerkt: door SnelheidsManiak
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...