Jump to content

Microfoon voor Ipod Touch 3G


MJ_Forever

Recommended Posts

Hallo allemaal, het staat nu oficieel vast: ik ga een itouch kopen.

Ik heb al verschillende keren de app store bezocht en vond zeer leuke apps bijvoorbeeld voice changer,...

Maar voor die soort apps heb je een aparte microfoon nodig. Welke microfoon raden jullie aan dat ik koop?

Liefst eentje die niet te duur is.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom geen iPhone?

En als je toch op een beslissing wacht, wacht dan meteen op de iPhone 4G/ (mogelijk) nieuwe iPod.

Op 7 juni 2010 tijdens WWDC zal Steve Jobs aankondigen welke nieuwe Apple producten binnenkort op de markt komen. Het is zowat al zeker dat een nieuwe iPhone zal worden aangekondigd.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom geen iPhone?

En als je toch op een beslissing wacht, wacht dan meteen op de iPhone 4G/ (mogelijk) nieuwe iPod.

Op 7 juni 2010 tijdens WWDC zal Steve Jobs aankondigen welke nieuwe Apple producten binnenkort op de markt komen. Het is zowat al zeker dat een nieuwe iPhone zal worden aangekondigd.

iPhone kost teveel. De nieuwe Itouch zal een camera hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Koop een model van (16 als je die nog vindt) 32 of 64 gig, dan krijg je er oortjes bij met ingebouwde microfoon. Deze kosten overigens +- 50 euro als je ze los wil kopen.

Bewerkt: door .Senne
Link to comment
Delen op andere websites

De afstandsbediening en microfoon worden uitsluitend ondersteund door iPod nano (vierde en vijfde generatie), iPod classic (120 GB/160 GB) en iPod classic (tweede generatie) en de iPhone 3GS. De afstandsbediening wordt ondersteund door iPod shuffle (derde generatie). Audio wordt ondersteund door alle iPod-modellen.

Iets vertelt me dat er geen microfoon mogelijk is bij de Touch...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou inderdaad wachten (zie ook: http://buyersguide.macrumors.com/#iPod_touch). De iPod touch met microfoon komt erg dicht in de buurt van de iPhone. Je mist alleen wel GPS en 3G maar via Wi-Fi kun je ook je locatie doorgeven. En er zijn genoeg alternatieven voor bellen of smsen.

De standaard iPod earphones (met microfoon) zijn niet geweldig maar er zijn alternatieven als de Creative EP-630i. En je kunt met de microfoon prima memo's opnemen, Skypen of zelfs Shazam gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...