GTAgangsta Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Hallo allemaal, Wat is nou eigenlijk de vetste WOII first person shooter van dit moment? Heb me er de laatste tijd niet in verdiept en ik heb dus geen flauw idee. Alvast bedankt : ) Reageren
Djmaddox Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Cod WaW is toch wel vet, alleen vind ik die nogal snel vervelen. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Cod WaW is toch wel vet, alleen vind ik die nogal snel vervelen. Ik heb me nog nooit verveeld met de oldschool Medal of Honor: Allied Assault. Erg oud maar ik heb me er jarenlang mee vermaakt en ik zou er zo weer aan beginnen... Reageren
Fedmas Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Ik vind eigenlijk Call Of Duty 2 wel erg vet. Graphics zijn goed te doen, en het is nog steeds (na weet ik hoe vaak spelen) een super vet spel Reageren
gta master 1 Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Ik vind eigenlijk Call Of Duty 2 wel erg vet. Graphics zijn goed te doen, en het is nog steeds (na weet ik hoe vaak spelen) een super vet spel Die is ook aan te raden ja... Reageren
>$bram$< Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Ik vind eigenlijk Call Of Duty 2 wel erg vet. Graphics zijn goed te doen, en het is nog steeds (na weet ik hoe vaak spelen) een super vet spel Die is ook aan te raden ja... Bolt action only servers FTW ! En geen perks, ik zal voor CoD2 of CoD 1: UO gaan. Reageren
Fedmas Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Ik vind eigenlijk Call Of Duty 2 wel erg vet. Graphics zijn goed te doen, en het is nog steeds (na weet ik hoe vaak spelen) een super vet spel Die is ook aan te raden ja... Bolt action only servers FTW ! En geen perks, ik zal voor CoD2 of CoD 1: UO gaan. Vergeet niet, als je UO doet, moet je ook CoD1 normaal hebben, want UO is daar een uitbreiding op. Maar persoonlijk vind ik CoD2 leuker. Reageren
hippiebus Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Call of Duty, Call of Duty 2, Call of Duty 5 :$ Medal of Honor schijnt ook wel leuk te zijn, zelf nog nooit geprobeerd Reageren
Basssss Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Call of Duty 1 en 2 zijn echt aan te raden, al bij de demo van CoD2 kom je erachter hoe intens dit spel is. Je word letterlijk gewoon in het verhaal gezogen. Reageren
commando Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 hmm, er zijn de laatste tijd niet echt veel ( goede ) WOII games uitgekomen... Brothers In Arms: Hells Highway Call Of Duty: World At War vind ik tot nu toe wel de leukste WOII games ( die nog een beetje van deze tijd zijn ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.