Jump to content

gta sanadreas erkt niet

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

probleem opgelost

Bewerkt: door huseyink
Overdaad aan smileys verwijderd + lettertype aangepast
Geplaatst:

misschien wat meer info?

zoals:wat gebeurd er als je sa op probeert te starten?

groeten, Ricorvs

Geplaatst: (bewerkt)

1. Probeer eerst eens normaal te typen, Sanadreas erkt niet ? (Dit leest wat makkelijker voor iedereen!)

2. Je hoeft niet alles in GROTE RODE letters te schrijven, We zijn niet blind hoor. (En vooral al die emoticons zijn overbodig!)

3. Geef ons ook meer informatie, Zoals Ricovs ook al zei. (Anders kunnen wij ook geen oplossing vinden voor jou probleem ?)

Bewerkt: door Melvin_123
Geplaatst:

1. Probeer eerst eens normaal te typen, Sanadreas erkt niet ? (Dit leest wat makkelijker voor iedereen!)

2. Je hoeft niet alles in GROTE RODE letters te schrijven, We zijn niet blind hoor. (En vooral al die emoticons zijn overbodig!)

3. Geef ons ook meer informatie, Zoals Ricovs ook al zei. (Anders kunnen wij ook geen oplossing vinden voor jou probleem ?)

sorrie ik was snel aan het tijpen blijkbaar heeft mijn pc ze niet opgeschreven of te zacht ingedrukt

Geplaatst:

als ik gta sanadreas probeer optestarten zegt mijn pc gta sanadreas werkt niet meer er word een oplossing gezogt voor het prob

leem en dat is het

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...