Cypress Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) Ik heb een probleem. Als ik de missie Life Is A Beach will starten crasht mijn San Andreas. Dus vraag ik of van jullie die missie voor mij zou willen doen en dan de file uploaden of terug sturen naar me e-mail adress: **Email Adres Verwijdert** http://s5.yousendit.com/d.aspx?id=2I9HXXWW...MT2E4WDZ18U0K2U Alvast bedankt . (sorrie als dit verkeerd staat) **Veplaast naar missie hulp** Bewerkt: 22 juni 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) ik zal het voor je probreren als je nog meer missie voor je gehaald moeten worden ga dan naar missie voor elkaar halen ook in de topic missie hulp, moet eerst eten je krijg hem vanavond wel als ik hem haal:P ALs ik jouw savegame load dan loopt ie vast dus het lukt niet. srry Bewerkt: 22 juni 2005 door C-J_Redman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Ehm, als ik jouw savegame laadt crashed me GTA... heb je NL ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) bij mij crasht ie ook Bewerkt: 22 juni 2005 door C-J_Redman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 bij mij crasht ie ook Dat zei je al voor de 2e keer.. @ Cypress: Heb je iets speciaals gebruikt? Trainer of mod? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cypress Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Ja ik heb em wel gemod. Maar als het niet lukt laat dan maar . Toch bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Welke mod(s) dan, dan install ik die ook en laadt ik alsnog je savegame Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cypress Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Nja mijn broertje had er wat mods opgegooid.. dus dat weet ik niet. Maar laat maar install het spel wel opnieuw en hou em modloos kijken of het dan lukt. zoniet dan laat ik het nog wel even merken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Als je mod-loos opnieuw installed, moet je ook een New Game beginnen, nie echt slim he :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cypress Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Maakt niet uit was toch niet zover Moet ik ook tegen me broertje zeggen dat hij geen cheats moet gebruiken? of maakt dat niet zoveel uit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Als je mod-loos opnieuw installed, moet je ook een New Game beginnen, nie echt slim he :o Dat zijn gevolgen van mod's. Voor de rest dit topic laten rusten.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.