robbie21496 Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Hallo, Ik ben op zoek naar een script waarmee ik events kan maken. Hiermee bedoel ik dat als spelers een bepaalde commando intypen, bijvoorbeeld /joinevent ze naar een plaats worden geteleporteerd, hun wapens worden afgenomen en wapens worden gegeven voor de event. Admins moeten ook het event op slot zetten en openen (/stopevent en /startevent) Het beste lijkt het me dat het script zo word gedaan dat als een admin een event openzet, de spelers naar die admin worden geteleporteerd die /joinevent doen. Ook vroeg ik mij af hoe ik kan scripten dat deze spelers als ze doodgaan of uit het event stappen (als ze winnen) ze hun oude wapens terugkrijgen en ook hun oude HP/armor. Zou iemand me op weg kunnen helpen? Mvg Robin Reageren
Kwarde Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Hallo, Ik ben op zoek naar een script waarmee ik events kan maken. Hiermee bedoel ik dat als spelers een bepaalde commando intypen, bijvoorbeeld /joinevent ze naar een plaats worden geteleporteerd, hun wapens worden afgenomen en wapens worden gegeven voor de event. Admins moeten ook het event op slot zetten en openen (/stopevent en /startevent) Het beste lijkt het me dat het script zo word gedaan dat als een admin een event openzet, de spelers naar die admin worden geteleporteerd die /joinevent doen. Ook vroeg ik mij af hoe ik kan scripten dat deze spelers als ze doodgaan of uit het event stappen (als ze winnen) ze hun oude wapens terugkrijgen en ook hun oude HP/armor. Zou iemand me op weg kunnen helpen? Mvg Robin Je kan ook vragen of iemand dit voor je wilt scripten Ik helaas niet (ik heb het tegenwoordig druk met school) Of je maakt het zelf... iig, (in ieder geval,) Veel suc6! Gvm Reageren
Mkb122 Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Hallo, Ik ben op zoek naar een script waarmee ik events kan maken. Hiermee bedoel ik dat als spelers een bepaalde commando intypen, bijvoorbeeld /joinevent ze naar een plaats worden geteleporteerd, hun wapens worden afgenomen en wapens worden gegeven voor de event. Admins moeten ook het event op slot zetten en openen (/stopevent en /startevent) Het beste lijkt het me dat het script zo word gedaan dat als een admin een event openzet, de spelers naar die admin worden geteleporteerd die /joinevent doen. Ook vroeg ik mij af hoe ik kan scripten dat deze spelers als ze doodgaan of uit het event stappen (als ze winnen) ze hun oude wapens terugkrijgen en ook hun oude HP/armor. Zou iemand me op weg kunnen helpen? Mvg Robin Ik zou je wel willen proberen te helpen, ik heb dan zelf een eigen DM gemaakt in me RP script, Dat hun wapens kleur en stats terug worden gezet als ze leave, en als ze joine krijge ze allemaal 1 kleur en de zelfde wapens zelfde levens. Ik heb alleen geen /startevent en /stopevent command, maar die kan ik wel maken. als u xFire heeft. add me dan even mkb1994 Bedankt, ~!Mkb122!~ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.