Jump to content

[RDR] Goud?

Recommended Posts

Geplaatst:

Goud is te vinden door de schatten te zoeken d.m.v. een schatkaart. In het verloop van het spel zal je van een stranger een schatkaart krijgen. Zoek die locatie en je krijgt een goudstaaf die je kan inwisselen bij de General Store voor geld.

Geplaatst:

Goud is te vinden door de schatten te zoeken d.m.v. een schatkaart. In het verloop van het spel zal je van een stranger een schatkaart krijgen. Zoek die locatie en je krijgt een goudstaaf die je kan inwisselen bij de General Store voor geld.

Is dat toevallig de Treasure Map? Want daar snap ik niks van :?

Geplaatst:

Helemaal goed! :)

Geplaatst:

Simpel, kijk gewoon bij Start > Journal > Challanges > Treasure Hunter. Daar staat onderaan korte beschrijving in welk gebied de schat ligt. Ga daarna naar Select en selecteer "Treasure Map". Je ziet dan de schatkaart. En dan moet je de locatie zoeken die op die kaart staat (soms staat er een naam van het gebied op de kaart zelf.) Dus als er (zoals bij kaart 1) een boom staat met een galg, zoek je in dat gebied een boom met een galg. Ben je daar aangekomen dan ligt in ie buurt de schat.

Er staan cijfers op (I, II en III). Zie att niet als 1, 11 en 111, maar als stap 1, stap 2 en stap 3.

Geplaatst: (bewerkt)

De kaarten zijn eigenlijk cryptisch en meestal vind je wel een aanwijzing terug op je map door namen (die dna niet op je treasure map staan) etc, helaas niet op je fold-out kaart want daar staan niet alle namen op.

Sommige zijn lastig maar andere zjn weer erg makkelijk te vinden. Ik heb ze nu alle 9 gevonden, 1 of 2 echt puur toen ik de hoop van zoeken al een tijd had opgegeven en ineens langs de plek liep en het herkende.

Bewerkt: door madviper
Geplaatst:

Ik ga maar verder met de treasure maps, ik ben net in Blackwater maar ik heb alleen die eerste schat in New Austin gevonden :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...