Jump to content

[RDR] Water

Recommended Posts

Geplaatst:

Waarom ken je nou weer niet het water in. Als het is om niet naar andere steden te kunnen vindt ik het wel stom want dat kon met bijvoorbeeld gta IV wel alleen je kreeg politie. Waarom kreeg je dan niet gewoon de cherif op je af. Ik flikker soms het water in met m'n paard en dat is kut. Dacht dat paarden konden zwemmen.

Geplaatst:

Je kan wel in ondiep water lopen, maar dan houd het ook echt op... In die tijd was zwemmen nog niet zo bekend ;) Maar het is soms wel irritant ja. Ik verzoop in het begin ook een paar keer.... :duh:

Geplaatst:

Heksen konden zwemmen, gewone mensen niet. En als een gewoon mens wel kon zwemmen werd het als een heks gezien. Ik weet alleen niet of het ook nog in die tijd gebeurde.

Geplaatst:

Heksen konden zwemmen, gewone mensen niet. En als een gewoon mens wel kon zwemmen werd het als een heks gezien. Ik weet alleen niet of het ook nog in die tijd gebeurde.

Dat werd in die tijd niet meer zo gezien hoor :puh: .

Geplaatst:

John Marston zegt in het spel dat hij niet kan zwemmen. Waarom zijn paard niet kan zwemmen is me niet helemaal duidelijk, al zal een paard door zo'n stroomversnelling (San Luis rivier) ook niet ver komen.

John Marston en zijn paard kunnen wel door ondiep water waden. Daarvoor hoef je namelijk niet te kunnen zwemmen.

Geplaatst:

In die tijd waar het spel zich afspeeld konden veel mensen nog niet zwemmen, toen bestond er nog niet zoiets als zwemles voor je A diploma. En ik vraag me af met al die wapens die John bij zich draagt, Hij niet gelijk naar de bodem zou zinken.

Wel vind ik het storend dat rockstar geen verdrinkings-animatie heeft. Je loopt gewoon het water in en je krijgt gelijk het Death schermpje.

Geplaatst:

Wel vind ik het storend dat rockstar geen verdrinkings-animatie heeft. Je loopt gewoon het water in en je krijgt gelijk het Death schermpje.

Waarom zou dat storend zijn? 't is naar mijn mening juist beter aangezien het lekker snel en effectief gaat. Het zou wel realistischer zijn maar aan de gameplay zal het niets veranderen, 't loopt allemaal lekker snel en soepel zoals een game in mijn ogen hoort te zijn.

Beetje raar dat je niet kunt zwemmen aangezien het in die tijd allang bekend was in de meeste landen. Niet iedereen kon zwemmen natuurlijk en daar is John Marston waarschijnlijk een van. Ik vind het op zich niet zo'n heel groot probleem maar ik denk dat het veel mensen wel stoort.

Geplaatst:

Het lijkt me zoiezo niet handig om daar te zwemmen want de Rio Grande (dat stuk water wat Mexico van Amerika scheidt) stikt van de krokodillen.

Geplaatst:

Het lijkt me zoiezo niet handig om daar te zwemmen want de Rio Grande (dat stuk water wat Mexico van Amerika scheidt) stikt van de krokodillen.

Ik wist niet dat je krokodillen in het spel tegen kon komen :puh:

Geplaatst:

Als je in het water valt dan ga je naar de bodem.

T ziet er t zelfde uit als je gewoon doodvalt maar dan onderwater.

Best irritant. En er zijn geen krokodillen :7

Geplaatst:

In de echte Rio Grande zijn er krokodillen in dat gebied. Dus zelfs als je in het spel kon zwemmen zou het niet echt slim zijn om in de Rio Grande te gaan zwemmen.

Geplaatst:

In de echte Rio Grande zijn er krokodillen in dat gebied. Dus zelfs als je in het spel kon zwemmen zou het niet echt slim zijn om in de Rio Grande te gaan zwemmen.

Jammer dat ik niet diep genoeg het water in kan anders kon ik dar mijn gevangenen lozen :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...