LSDesign Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2010 (bewerkt) Hey, Ik heb gisteren die update voor GFWL uitgevoerd, maar sindsdien blijft ie steken telkens wanneer ik me aanmeld. Ik had dit als eens eerder maar toen was het simpelweg verholpen door even de computer opnieuw op te starten, maar ook dat helpt niet meer . Ook geeft ie me telkens als offline aan bij het opstarten v.e. spel. Zouden jullie me kunnen helpen? MVG, LSD. Bewerkt: 31 mei 2010 door LSDesign Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2010 (bewerkt) Als je het GFWL menu opent en klikt op verbinding maken met live, wat zegt hij dan? Bewerkt: 31 mei 2010 door jvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LSDesign Geplaatst: 31 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2010 Dan probeert ie me aan te melden maar op dat moment blijft ie juist steken (dat dingetje boven 'aanmelden' draait nog wel). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2010 Heb je dan wel internet verbinding? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LSDesign Geplaatst: 31 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2010 Ja, duh... Zou een beetje dom wezen als het niet zo was . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2010 Wie steekt hij dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2010 Wie steekt hij dan? Nutteloze opmerking? Kijk eens of je GFWL opnieuw kan installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2010 (bewerkt) Of je probeert GTA IV te herinstalleren? @Alexxxxxxxxxx hilarisch xD xD xD geniaal Bewerkt: 1 juni 2010 door Hayte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2010 Steken doe je meestal met een voorwerp, een stof oid, dus hoe kan een spel steken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2010 (bewerkt) Steken doe je meestal met een voorwerp, een stof oid, dus hoe kan een spel steken? Doe niet alsof je het niet snapt. Hij bedoelt dat GFWL blijft hangen bij het aanmelden. Bewerkt: 1 juni 2010 door Casss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.