Jump to content

Samsung telefoon tweaken!


ikt

Recommended Posts

GEWELDIG! :D

http://darkforestgroup.com/

Op deze site kun je allemaal spul voor je Samsung telefoon vinden, van speciale test/admin (service center) codes tot (legale, service centers uitgedeelde en geuploade) firmwares (die niet op Samsung's hoofdsite staan) :D

Ik heb al een paar codes geprobeerd voor de Samsung Star, en ze werken allemaal prima voor de B3410. Nu moet ik nog codes vinden die echt het onderste uit de kan halen van mijn telefoon :D. Damn, ik wist niet dat zelfs domme telefoons zó veel functies hebben. Wist je dat je de temperatuur van je batterij kunt zien? Wel jammer dat ze geen thermometer in de telefoon zelf hebben gestopt. Maar volgens mij is bij deze telefoon vooral het OS de belemmerende factor.

De NL-widgets van de B3410 kun je trouwens niet weg krijgen, die moet je eruit modden door de firmware te bewerken, wat ik nogal gevaarlijk vind. (En wat ik zelf niet kan, Samsung heeft immers geen USB kabel erbij gegeven :puh:)

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...