Jump to content

heeft er iemand een goede oplossing voor het uitva

jort

Recommended Posts

bij mij restart de computer al na een paar minumuten san andreas spelen

alle specs zijn goed en alle drivers ook

heeft er iemand een goede oplossing hiervoor behalve dan het instalerenvan nieuwe drivers ik word er echt heel gek van en volgens mij met mij nog heel veel andere.

ik hoop eigenlijk dat iemand weet of er niet ergens een patch te downloaden is.

mijn specs zijn

- amd 3200+

- 512 mb ram

- 256 mb video ati readon 9600

- 69 gb beschikbare schijfruimte

- 5.1 creative soundkaart

Delen op andere websites

Is dit je eerste recent 3D-spel dat je op je pc speelt?

Eventueel kun je het volgende ook al eens proberen:

- stel eens alles visueel op het laagste in en check of het nog crasht ( en hoe snel eventueel ook)

- eventueel andere programma's stoppen -> trek internet kabel uit en legt je virusscanner af, vergeet daarna hem niet opnieuw op te starten als je terug met het internet verbonden bent...

- defragmenteren van je harde schijf? eventueel SA deïnstalleren voor je hieraan begint en daarna opnieuw installeren.

Probleem van overhitting van je processor, tis toch zomer zeker...

--> Als er geen garantie zegel aanhangt, zet even je kast van je pc open, als hij dan wel blijft draaien zit je met een probleem van ventilatie...

PS: Omdat het altijd op de drivers lijkt terug te komen.

Ik heb Omega drivers 4.10 moeten installeren voordat alle glitches weg waren bij mij ( Acer laptop met ATI Radeon 92000 mobile)

Delen op andere websites

mmh, dat probleem heb ik nou ook al, maar bij mij start ie naar ong. een uurtje opnieuw op. Mijn specs zijn:

amd 2500+

256mb

ik dacht 256 mb nvidia geforce 4 ti 4400

88,6 gb beschikbare schijfruimte

nvidia nforce

Bij mij loopt ie zo soepel als wat maar bij mij start ie bij alle spellen opnieuw op :(

Delen op andere websites

misschien heb ik de oplossing:

open bij configuratiescherm systeem.

klik daar op geavanceerd, klik dan bij opstart- en herstelinstellingen

op instellingen. Daar staat als het goed is bij systeemfouten aangevinkt:

De computer automatisch opnieuw opstarten. Volgens mij start ie niet meer opnieuw op als ie niet aangevinkt is. Ik weet het niet zeker want heb et zelf ook nog niet uitgeprobeerd, maar volgens mij is dat het. :D

Delen op andere websites

als ik bij mij zo in stel dat hij niet opnieuw opstart dan loopt ie vast en krijg ik een blauw scherm

ik heb die nieuwe omega drivers en de nieuwste drivers van mijn soundcard en nog blijft ie het doen.

ik word er echt helemaal gek van

ook mijn computer openzetten helpt niks

Kan het er ook aan liggen dat het een ilegale versie is, bij mijn schoonvader doet ie het wel gewoon goed en daar heb ik hem van.

of zou het aan de patch kunnen liggen ik gebruik hoodlum patch maar heb ook andere geprobeert en dan doet ie het nog slechter.

Delen op andere websites

hij sluit het spel bij mij trouens ook regelmatig af met ''er is een erstige fout opgetreden en daarom isd deze bewerking afgesloten, wilt u een foutenrapport verzenden'' of zoiets dergelijks

Delen op andere websites

:huh: mja bij mij doet ie et ook nog steeds nie en ik heb krijg ook vaak

die melding dat er een ernstige fout is opgetreden.

Maar bij mij doet ie dat gewoon bij alle spellen, zelfs onder het internetten of onder het chatten! O'ja en nadat ik de computer zo'n 30 seconden aan heb staan dan komt er een of andere waarschuwing:

Ins

Runtime error '53':

File not found

:angry:

Delen op andere websites

Ik denk dat ik de oplossing heb,

ik heb nu mijn systeemkast opengezet met een grote tafel ventilator erop, en nu heb ik al redelijk lang zonder problemen kunnen spelen.

ik denk dat het probleem dus gewoon een oververhitte processor was.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus voor iedereen waarbioj de pc opnieuw opstart kijk eens of je proccesor goed gekoeld word.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Delen op andere websites

Het is geen overhittingsprobleem. Er staan in dit forum, en ook andere forums zat topics over dit onderwerp. Ik had het eerst ook, en dacht ook aan een overhittingsprobleem.

GTA San Andreas is een port van een consolegame. Het is vrij buggy allemaal, maar hier zijn een paar tips, die voor mij werkte!

- Unload ALLE grafische XP-shield programma's als WindowBlinds, en andere StarDock programmas.

- In Nvidia display control, schakel DualView of CloneView uit (indien van toepassing).

- Schakel programma's als Memturbo, en diskeeper uit.

- In Control Panel (configuratiescherm), Advanced (geavanceerd), automatisch opstarten na fout uitvinken.

- Update videodrives (forceware van Nvidia)

Dit zorgde ervoor, ondanks de afgelopen hittegolf, dat GTA SA niet één keer meer crashte bij mij.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...