Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hai,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier iets heb geplaatst en ik wou toch graag wat tips voor deze signature, want ik vind dat de achtergrond verbeterd kan/moet worden.

V1 1275310440-670.png

V2 1275389214-810.png

V3 1275472129-090.png

V4 1275476207-650.png

Zelfde stijl, andere render:

1275479459-620.png

Bewerkt: door BoerBanaan
Geplaatst:

De meeste dingen die je hebt gemaakt vind ik wel mooi, maar deze niet echt. Die achtergrond is veel te grijs en in combinatie met bruin ziet het er niet echt mooi uit. De render is ook niet mooi ingeblend. Ik vind trouwens ook de tekst daar niet zo mooi staan, je kan het ook misschien iets kleiner maken.

Geplaatst:

Ik vind de achtergrond totaal niet mooi, ook de effecten op de 1e render zijn niet echt gepast, de tekst is er droog opgezet.

Ik zou niet te veel met die water effecten spelen.

Ik vind de achtergrond totaal niet mooi, ook de effecten op de 1e render zijn niet echt gepast, de tekst is er droog opgezet.

Ik zou niet te veel met die water effecten spelen.

Geen water effecten, met smudge tool gedaan... En ik ben het eens met de achtergrond, die is gewoon lelijk vandaar dat ik hem ook wou beoordelen zodat ik wat tips zou krijgen voor de achtergrond.

Hebben jullie bijvoorbeeld een mooie C4D die ik kan plaatsen?

EDIT:

V2:

1275389214-810.png

Ik vind hem in ieder geval beter, maar het heeft niks 'speciaals' en ik vind hem niet 'af' TIPS?

Geplaatst:

Ik zou de tekst wat meer willen verwerkt zien in de achtergrond, maak bijvoorbeeld een paar layers van die tekst en zet ze allemaal op overlay. Dan zou dat er ook al wet beter uitzien denk ik. :)

Geplaatst:

Ik zou de tekst wat meer willen verwerkt zien in de achtergrond, maak bijvoorbeeld een paar layers van die tekst en zet ze allemaal op overlay. Dan zou dat er ook al wet beter uitzien denk ik. :)

Oke, nu heb ik dit:

1275472129-090.png

Nu zou ik graag een goeie C4D op de achtergrond willen hebben, maar die kan ik niet vinden :-(

Voor C4D's kun je gaan naar http://planetrenders.net/

Even een accountje aanmaken en dan zoeken op C4D.

Mooi, bedankt :D

V4:

1275476207-650.png

Persoonlijk vind ik hem goed gelukt, alleen is het jammer dat de render in de hoek moet, want hij is vierkant aan de rechterkant

EDIT:

Ik heb een nieuwe sig gemaakt met dezelfde stijl en C4D's alleen dan een betere render en achtergrond, ben er best trots op :D

1275477477-340.png

Geplaatst:

Als je de render nou is inblend en op Color Dodge Opacity 81% zet is ie wat mooier.

Welke bedoel je dan? :7

Geplaatst:

Als je de render nou is inblend en op Color Dodge Opacity 81% zet is ie wat mooier.

Welke bedoel je dan? :7

Allez, uw sig natuurlijk.

Geplaatst:

Voor C4D's kun je gaan naar http://planetrenders.net/

Even een accountje aanmaken en dan zoeken op C4D.

Mooi, bedankt :D

V4:

1275476207-650.png

Persoonlijk vind ik hem goed gelukt, alleen is het jammer dat de render in de hoek moet, want hij is vierkant aan de rechterkant

EDIT:

Ik heb een nieuwe sig gemaakt met dezelfde stijl en C4D's alleen dan een betere render en achtergrond, ben er best trots op :D

1275477477-340.png

Kijk dit is een flinke vooruit gang. Alleen bij zijn rechter elleboog mag je het iets lichter maken. Ik vind de effecten echt mooi, de achtergrond is gepast maar lekker rustig. Ik mis alleen nog iets als je wat langer kijkt oogt hij een beetje onafgemaakt, misschien een andere border (deze staat wel goed maar toch..). Tekst bijvoegen? misschien toch wel iets toevoegen aan de achtergrond. Ik wil je hier best bij helpen. Als je vragen hebt PM me maar ;) Mooi om te zien dat je in eens iets echt goeds maakt! 8/10 :bier:

Geplaatst:

Ik mis alleen nog iets als je wat langer kijkt oogt hij een beetje onafgemaakt, misschien een andere border (deze staat wel goed maar toch..).

1275479459-620.png

Is dit wat je bedoeld?

Tekst bijvoegen?

Ik denk dat hij zonder tekst mooier is, maar ik zal is kijken.

misschien toch wel iets toevoegen aan de achtergrond. Ik wil je hier best bij helpen. Als je vragen hebt PM me maar ;) Mooi om te zien dat je in eens iets echt goeds maakt!

Wat bedoel je met 'iets toevoegen' een C4D oid?

Geplaatst:

Ik vind de oudere border mooier, maar experimenteer er is mee. Met experimenteren leer je ook veel. Nee, geen C4D bijvoegen. De effecten zijn zo echt goed, maar een licht bol bij zijn rechter elleboog met de lichtse kleur van je achtergrond (helemaal links van je achtergrond bijvoorbeeld). Voor z'n mooie render met die effecten is de achtergrond net iets te leeg. Probeer is wat! zoals ik al zei, voor hulp kun je me altijd een PM sturen! :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...