fritsiespitsie Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Ik Heb GTA Vice City op de pc! ik zat pas in de bestanden te kijken en bij de geluidsbestanden kwam ik er een paar tegen waarvan ik bijna zeker wist dat ze niet in het spel voorkomen. Het staat in de map Audio en ze heten STRIP_1 STRIP_2 STRIP_3 enz. Het is een kleine moeite om ze ff te beluisteren. Weet een van jullie misschien waar het in het spel voorkomt? Reageren
fritsiespitsie Geplaatst: 4 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 Niemand die het weet? Reageren
1974 Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 Denk dat dat de Geluids bestanden zijn van die ene keer dat je bij de Pole position bent, maar weet het niet zeker ? Reageren
fritsiespitsie Geplaatst: 4 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 Denk dat dat de Geluids bestanden zijn van die ene keer dat je bij de Pole position bent, maar weet het niet zeker ? K denk ook bij de pole position idd, maar waar dan en waneer? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.