hendrik14 Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2010 Ik vroeg me af of ik aan mijn truck ook aanhagners kan koppelen. Zoals je bijvoorbeeld in gta sa kon met gas trailers etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2010 Dat is jammergenoeg niet mogelijk . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The360box Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2010 Eigenlijk wel gek, want de trailers zijn veel hoger en passen nooit op de truck. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
markoostrom Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2010 Het is wel mogelijk met een mod, kan alleen met pc dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2010 (bewerkt) Ja, heel erg zonde dat dat niet kan. Wat ik allemaal mis in gta: 1. Trailers vastkoppelen (Waar we het nu over hebben) 2. Kleding. 3. Garages. 4. Tuneshop. 5. Meer safehuizen. 6. Vriendinnen. 7. Zwemmen onder water. 8. Vliegtuigen. (Tja, als je dom bent: Waar je zelf in kan vliegen. Dit is alleen voor de mensen die stomme commentaar hebben van ''je hebt wel vliegtuigen ''. Anders is het niet voor jou bedoeld) 9. Wat meer gebouwen waar je in kon had wel gemogen. 10. Baanen, zoals pizzakoerier. Bewerkt: 6 juni 2010 door android Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.