Jump to content

Xbox Kinect

Recommended Posts

Geplaatst:

In oktober ergens komt Xbox met dit apparaat, een soort van Wii maar je hebt geen controller meer nodig.

Alleen je lichaam en gaat rond de €€150 kosten, de games lijken een beetje op de Wii, Treyarch komt misschien met COD9 naar Natal. Je kunt dus alleen je lichaam gebruiken en registreert jou met een 1,3 Mp IF camera, camera en opnemer.

>>> Door Kai-ShockWave: Topic titel aangepast naar de nieuwe naam. ;) <<<

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Hayte

6

• Dakendak

6

• PowerPats

5

• The360box

5

Geplaatst:

Doet me denken aan playstation eye, been there done that. Zie niet in wat dit voor vernieuwingen gaat brengen, Ik ben zoiezo niet zo een fan van zwaai en zwiep spul.

Geplaatst:

Was er hier niet al een topic over?

Hij gaat trouwens naar alle waarschijnlijkheid Wave heten.

Had gezocht, vond niks.

Doet me denken aan playstation eye, been there done that. Zie niet in wat dit voor vernieuwingen gaat brengen, Ik ben zoiezo niet zo een fan van zwaai en zwiep spul.

Ja, Playstation Move, maar het is identiek aan de Wii, je hebt een camera(€50) en 2 'sticks' zoals de Wii nodig, bij de Xbox kun je je lichaam gebruiken en nu de games nog.

Geplaatst:

Nee de playstation eye, daar gebruik je ook je lichaam en het is ook een camera, persoonlijk denk ik dat Natal dit gewoon geeft nageaapt.

hier een filmpje:

Geplaatst:

EyeToy heet dat ding. Ik zie het nut er niet echt van in. Als ik vraag aan mensen wat er zo speciaal is aan de Wave sommen ze gewoon de features op die de EyeToy ook heeft.

Geplaatst:

Na geaapd?

Bij de Xbox heb je echt niks nodig, alleen je lichaam, bij de PS3 moet je nog 2 joysticks, camera en nog een sensor gebruiken,

project Natal is gamen zonder controller en misschien komt COD9 er ook opuit.

Geplaatst:

De versie vóór de aankomende Playstation Move (Playstation Eye) was ook zonder controller en sticks. Daar bestuurde je de games ook met je lichaam, dus eigenlijk was Playstation eerder op dat gebied. Alleen denk ik persoonlijk dat het met een stick beter gaat werken dan met je lichaam. Niet dat ik nu de Move verdedig, want die koop ik toch niet. Maar ik denk dat de Move beter zal werken dan Natal. Maar dat zullen we op de E3 wel zien, ze zien er beide goed uit en zullen beide voor- en nadelen hebben.

Geplaatst:

Ik denk dat Wave (Natal) gewoon als Move en Eye(Toy) en al die andere dingen zal worden; alleen voor casual gamers, wat totaal niet zal aanslaan bij de meeste gamers die een PS3/360 kopen. Op de Wii zou dit nog wel kunnen.

Geplaatst:

Ik heb het ook niet zo op die zwiep dinges

een van de redenen dat ik m'n spinternieuwe Wii al na een maand verkocht in omdat niemand die moe thuis komt en wil gaan gamen zin heeft om voor de TV te staan zwiepen. Dat was bij de Wii (naast de slechte games) altijd al een groot probleem. Nintendo probeert er meer een Fitnessapparaat(kijk die Wii reclames maar) van te maken dan een console.

Ik ben niet zo geintresseerd om Natal te kopen maar er is een kleine kans dat ik toch van gedachten verander na de E3 waar Microsoft heel wat zal laten zien dan Natal maar dan alsnog betaal ik niet meer dan 70 euro voor Natal aangezien ik gehoord heb dat hij misschien wel 150 euro zou kosten. Dat is bijna genoeg voor een Wii :7

Het handige aan Natal vind ik vooral is dat je de keuze hebt om ook gewoon met een controller te gamen, dat de beelden in HD zijn en niet van die kiddy graphics zoals bij de Wii.

We zullen zien op de E3 of Wave iets word of gewoon dezelfde fout als Nintendo gaat maken en zich teveel richt op de Casuals :ch:

Geplaatst:

Het was grappig geweest als die XBOX op de grond stond en ze hem perongeluk omvertrapte toen ze bezig waren met het voetbal spel xD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...