Jump to content

Xbox Kinect

Recommended Posts

Geplaatst:

Dan vond ik natal een betere naam, Kinect klinkt zo klinisch en professioneel. Past er totaal niet bij.

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Hayte

6

• Dakendak

6

• PowerPats

5

• The360box

5

Geplaatst:

misschien koop ik hem.

maar als het heel erg op de Wii gaat lijken.

dat word het een grote flop.

Geplaatst:

Dan vond ik natal een betere naam, Kinect klinkt zo klinisch en professioneel. Past er totaal niet bij.

Ze wouden hem eerst Wave gaan noemen, volgens tweakers. Die is wel beter, vind ik.

Geplaatst:

Kinect vindt ik meer aanspreken ivm computertaal. Wave.. beetje afgezaagd. Veel dingen heten de laatste tijd iets met Wave.

Geplaatst:

Ik twijfelde eerst heel erg, ik heb zelf een 360. Maar ik vind 150 euro echt veel voor deze toestemming, netzoals ik 90 euro voor Guitar Hero ook duur vond. Ik ga het denk ik eerst een checkken ergens anders, ik ben zelf wel een casual gamer. Dus das geen probleem, ik vind het ook wel erg leuk om te zien hoe het allemaal werkt. En het beviel me ook, dat het (goed) werkte. Maar ik ben benieuwd, eerst eens testen.. :)

Ben benieuwd^^

Geplaatst:

Ik denk niet dat dit een groot succes gaat worden, want veel gamers (zoals ik) hebben graag iets in hun handen. Kijk naar dat race-ding. Wat is er leuker, een 'lucht-stuur' of een vals plastiek stuur, met gaspedaal enzo er bij? Ik ga denk ik toch maar PS Move gebruiken, alhoewel ikd at met Malow heel leuk vond.

Geplaatst:

Net op Gamekings had Melle wel een goed punt. Want Microsoft gaat Kinect als een apart ding verkopen, het staat helemaal los van hardcore games.

Maar Sony is die Move echt overal aan het tussenproppen.

Geplaatst:

Net op Gamekings had Melle wel een goed punt. Want Microsoft gaat Kinect als een apart ding verkopen, het staat helemaal los van hardcore games.

Je kan nog altijd met de gewone controller spelen hoor. En ze propppen het er niet in. Ze maken er gewoon genoeg games voor, dat doet Xbox niet;

Geplaatst:

Project Natal heeft een nieuwe naam gekregen: Kinect.

Ja, las het, samen met een nieuwe Xbox360 een topdeal,

Geplaatst:

Je kan nog altijd met de gewone controller spelen hoor. En ze propppen het er niet in. Ze maken er gewoon genoeg games voor, dat doet Xbox niet;

True en false. Sommige games gaan alléén met Move kunnen gespeeld worden, terwijl je bij andere nog steeds keuze hebt.

Bij de Heavy Rain trailer ervan was ik wel onder de indruk, maar gamen doe ik het liefst al zittend, op m'n gemak (ja ik ben een tamzak) :7

Geplaatst:

Ze willen gewoon dat simpele kopers dit zien (evenals bij de Move), denken wow, dit is iets voor m'n kind/mij, kopen dit, en komen er later achter dat het verkrachtend werkt en dat het te irritant is om op te spelen. Maar nee, dat nieuwe spel belooft betere compatibiliteit te hebben met de console, dus die doet het zeker beter! Ja, think again.

Geplaatst:

Mij lijkt het niet echt wat. Ik heb ook een Wii gehad en dat was ook al geen succes.

Ik wil liever gewoon zitten, dan de hele tijd rond te moeten lopen. Het ziet er wel vet uit,

maar uiteindelijk is het waarschijnlijk alleen maar vervelend.

Geplaatst: (bewerkt)

1.Je moet niet rondlopen. Het bakje heeft nog altijd knoppen/joystick

2.Je kan al zittend gamen.

3.Volgens GUNK/CHIEF werkt het heel goed.

Bewerkt: door Dakendak
Geplaatst:

1.Je moet niet rondlopen. Het bakje heeft nog altijd knoppen/joystick

2.Je kan al zittend gamen.

3.Volgens GUNK/CHIEF werkt het heel goed.

Dit gaat over Kinect, niet Move. Ken je rip-offs.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dat je er €150 is best veel geld, maar wat mij overtuigt is dat je geen gedoe in je handen nodig hebt zoals Move, camera+ 1 controller,

het idee is een Wii maar met goede games, voor de Xbox staan nog geen titels op het lijstje behalve Micheal jackson maar daar sta ik niet op te wachten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...