Jump to content

Xbox Kinect

Recommended Posts

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Hayte

6

• Dakendak

6

• PowerPats

5

• The360box

5

Geplaatst:

Eigenlijk vind ik dat dat Milo ding maar voor mensen zonder vrienden is.

Dat Milo ding is voor mensen zonder sociaal leven

En nu ga ik hetzelfde zeggen wat ik bij de DS altijd zeg: Hij is alleen voor kleuters onder de 10 jaar, eenzame volwassenen en bejaarden.

Geplaatst: (bewerkt)

Heel mooi maar ik denk dat ik hem niet ga kopen ben veel te blij met mijn xbox 360 elite.

en trouwens ben ik meer iemand die lekker op de bank gamed

Bewerkt: door METALSYSTEM
Geplaatst:

Ik moet nog even kijken of ik er wel wat aan heb, want je schijnt een grote kamer nodig te hebben, ze gaan er altijd van uit dat je in een woonkamer gamet, wie doet dat nou?

Geplaatst:

Ik moet nog even kijken of ik er wel wat aan heb, want je schijnt een grote kamer nodig te hebben, ze gaan er altijd van uit dat je in een woonkamer gamet, wie doet dat nou?

Ik heb dat gedaan. Toen had ik nog geen eigen tv. Dan kun je toch gewoon in de woonkamer gamen met een hd-tv. Dat is niks speciaals aan. Ik ga hem denk niet kopen, hij is te duur. Van die 150 euro kan ik 2 mooie gloednieuwe games van kopen.

Geplaatst:

Ik heb dat gedaan. Toen had ik nog geen eigen tv. Dan kun je toch gewoon in de woonkamer gamen met een hd-tv. Dat is niks speciaals aan. Ik ga hem denk niet kopen, hij is te duur. Van die 150 euro kan ik 2 mooie gloednieuwe games van kopen.

2 games? Sinds wanneer kost een game €75, ik weet dat elke gameshop die prijs wil hanteren maar €65 is toch echt de duurste*. Ik heb overwegingen gedaan en vindt Kinect eigenlijk ook stom met die saaie spellen, hier komt hij er niet in.

*Uitgezonderd Special Edition en Collectors Items

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

http://www.nu.nl/games/2310258/kinect-krijgt-slechtere-camera-wegens-kosten.html

'Kinect krijgt slechtere camera wegens kosten'

Uitgegeven: 11 augustus 2010 13:26

Laatst gewijzigd: 11 augustus 2010 13:31

AMSTERDAM – De camera waarmee Kinect van Microsoft werkt, gaat toch geen gebarentaal herkennen. Kostenoverwegingen brachten Microsoft ertoe een kwalitatief slechtere camera te gebruiken.

© AFPDat schrijft website Kotaku. Microsoft bevestigt tegenover Kotaku dat de Kinect geen gebarentaal zal herkennen.

Een week geleden dook het patent voor de camera van Kinect op. Uit het document bleek dat het apparaat vingers van elkaar kon onderscheiden en zo gebarentaal kon omzetten in tekst.

Kwaliteit en kosten

Microsoft laat nu weten dat het voor een kwalitatief mindere camera heeft gekozen die alleen losse ledematen herkent. Deze keuze zou zijn gemaakt na het bekijken van de kosten van Kinect, zo laat een bron weten.

Microsoft wil het apparaat als sinds de ontwikkelingsfase op de markt brengen voor 150 dollar (bijna 115 euro). Dat was niet mogelijk met de duurdere camera. Kinect zal in Nederland 149,99 euro gaan kosten inclusief het spel Kinect Adventures.

Op de markt

“We zijn erg opgewonden over de potentie van Kinect en de invloed die het apparaat kan hebben op gaming en entertainment. Microsoft vraagt veel patenten aan om zich zo in te dekken. Niet alle patenten worden direct gebruikt in producten die op de markt verschijnen”, aldus het bedrijf.

Aan het eind van het jaar moet Kinect in de winkels liggen en die uitvoering zal in ieder geval niet beschikken over een camera die gebarentaal kan lezen. De originele Kinectcamera had in de testfase een resolutie van 640x480. Uiteindelijk zal het apparaat op de markt verschijnen met een camera van 320x240.

Bewerkt: door onbekendeIV
Geplaatst:

Eigenlijk vind ik dat dat Milo ding maar voor mensen zonder vrienden is.

Dat Milo ding is voor mensen zonder sociaal leven

En nu ga ik hetzelfde zeggen wat ik bij de DS altijd zeg: Hij is alleen voor kleuters onder de 10 jaar, eenzame volwassenen en bejaarden.

dan heb je het wel fout, er zijn zat jongeren met een DS

• 4 weken later...
Geplaatst:

Wel door Sony gemaakt, maar toch : Move_Vs_Wii_vs_Kinect.jpg

Het is een vergelijking van Move met Kinect en Wii.

Wat probeer je hier nou mee te zeggen dan, dat de PS3 meer 'Yes' heeft staan

Als je snapt wat beide systemen inhouden weet je dat dat helemaal niets uitmaakt

Wireless bijvoorbeeld - Die kinect heeft alleen dat schermpje, geen eens een controller

Rechargeable battery - Waar zou een bijtterij inmoeten dan?

Buttons - Hoe wou je dat doen?

Beetje een vage vergelijking

Overigens ben ik geen fan van beide systemen, het zijn altijd van die systemen die net niet helemaal goed werken (frustrerend) ;)

Geplaatst:

Ik wacht hoopvol af totdat Microsoft en Sony weer klaar zijn met proberen Nintendo voor de kiddies te overrulen, en weer gewoon bezig gaan met goeie hard- en software.

Laat ze in plaats van dit soort ellende eens komen met goed beheersbare clansystemen, daar heeft iedereen wat aan. ^_^

[table=header]EDIT @ Rusty[/table]Is inderdaad duidelijk een vergelijking door Sony gemaakt, het enige waarop hij meer "yes" scoort is omdat Sony er een controller bij heeft, en Microsoft niet.. Lekker eerlijke vergelijking. :schater:

Geplaatst:

Wel door Sony gemaakt, maar toch : Move_Vs_Wii_vs_Kinect.jpg

Het is een vergelijking van Move met Kinect en Wii.

Wat probeer je hier nou mee te zeggen dan, dat de PS3 meer 'Yes' heeft staan

Als je snapt wat beide systemen inhouden weet je dat dat helemaal niets uitmaakt

Wireless bijvoorbeeld - Die kinect heeft alleen dat schermpje, geen eens een controller

Rechargeable battery - Waar zou een bijtterij inmoeten dan?

Buttons - Hoe wou je dat doen?

Beetje een vage vergelijking

Overigens ben ik geen fan van beide systemen, het zijn altijd van die systemen die net niet helemaal goed werken (frustrerend) ;)

Een beetje vriendelijker mag wel. Ik zag informatie op het internet staan, en dacht dat ik het ging posten. Als je geen info wilt, kom dan ook niet op het forum.

Geplaatst:

Een beetje vriendelijker mag wel. Ik zag informatie op het internet staan, en dacht dat ik het ging posten. Als je geen info wilt, kom dan ook niet op het forum.

Mha, was verder niet verkeerd bedoeld hoor ;) Mocht je het zo opvatten, mijn exuses ;)

Ik ben hier eigenlijk alleen op het forum vanwege de clan :puh:

Geplaatst:

Dit ga ik dus echt niet aanschaffen hoor. Ik game vanuit m'n luie stoel, de enige andere beweging die ik maak is als ik wegloop om iets anders te doen, of drinken of snack pak. Ik zie al voor me hoe je middels multiplayer op een clanavond met z'n allen staat te springen en elkaar dan ook ziet stuntellen... Nee dank je.

Geplaatst:

Dit ga ik dus echt niet aanschaffen hoor. Ik game vanuit m'n luie stoel, de enige andere beweging die ik maak is als ik wegloop om iets anders te doen, of drinken of snack pak. Ik zie al voor me hoe je middels multiplayer op een clanavond met z'n allen staat te springen en elkaar dan ook ziet stuntellen... Nee dank je.

mee eens! ik zorg juist dat ik een volle fles naast me heb staan zodat ik niet meer naar de koelkast hoef en een lege fles zodat ik niet meer naar de plee hoef :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...