Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wil graag gta 2 keer installeren. 1 keer om samp te spelen en de andere voor cleo en misterix enz. is dit mogelijk?

Geplaatst: (bewerkt)

nou op die ene heb ik al cleo enz. ik had ergens gelezen dat je met opdrachtprompt ofzo iets kan doen, dat je de computer kan laten denken dat je het spel niet hebt geinstalleerd..

ohja en, ik wil eigenlijk nog op een vliegveld een beagle spawnen, kan ik dit scripten? ik weet NIKS van scripten dus zeg waar ik een line moet toevoegen ofzo. XD want ik heb ook cleo ac130 mod en die wil ik wel eens testen.

>>> Door Beagle: Dubbelpost samengevoegd: Gebruik de bewerk knop om je bericht te bewerken.<<<

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Ja, je kan in het register bepaalde dingen verwijderen maar dit is niet zo'n makkelijke oplossing. Je kan toch de ene installatie kopiëren en daar CLEO en zo verwijderen?

Geplaatst:

ikzou het proberen. maar heb je verstand van scriptn en dus beagle spawnen?

Beagle loopt naar het vliegveld en daar is ie gespawned

WTF?! Lekker onduidelijk?

Verduidelijkt:

Je moet naar het vliegveld lopen, daar zal je hem zien staan.

Bewerkt: door Casss
Geplaatst:

Beagle heeft verstand van Beagle's spawnen ja. Als je het zelf wil kunnen, moet je wat scripting tutorials doen te vinden in de Modding Tutorial List.

ja maar dan moet je de flying school afhebben en ik ben pas bij de eerste missie want ik doe geen missies nu. en dat kopieren werk trouwens niet want ik heb geen backup van alle bestanden met misterix mod.

Bewerkt: door zwierd

WTF?! Lekker onduidelijk?

Verduidelijkt:

Je moet naar het vliegveld lopen, daar zal je hem zien staan.

Ik bedoelde dat diegene die steeds op je antwoorden antwoord (Beagle) gewoon naar het vliegveld kan lopen, en daar is Beagle al. :puh: Dit is trouwens offtopic dus ik stop maar met posten :puh:

Bewerkt: door dji-unit
Geplaatst:

maar ik wil dus weten hoe ik nog een keer gta kan installeren. en kan je niet ergens een line toevoegen zonder scm.

Geplaatst:

Deinstalleer je installatie, installeer 'm opnieuw en kopieer die. Enige mogelijkheid.

en kan je niet ergens een line toevoegen zonder scm.

Ja, in de IPL bij CARS, maar dat moet je dan goed uitzoeken hoe dat zit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...