*MARCO* Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) Mijn mooiste moment is:Ik vloog eens over de snelweg en toen landde ik midden op de snelweg,mijn vliegtuig ontplofte(ik was al uitgestapt) en wat ik daarna zag was echt mooi: Je zag heel veel fikkende auto's, en mijn fikkende vliegtuig.Het was gewoon een grote vurenzee. Jammer genoeg heb ik er geen foto van gemaakt want ik had geen fototoestel bij. EDIT:Wat is jullie mooiste moment? Bewerkt: 22 juni 2005 door *****MARCO***** Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Racen door de bergen von ik erg relaxed en mooi. Maar et mooiste tot nu toe vin ik nog Parachute springen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 toen ik er vanmiddag achter kwam dat je politie helikopters met een sniper rifle in 1 schot kan neerhalen :lol: :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 dat ik met de hydra wast kwam te ziten in de N van Vinewood. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 gang member teretories over nemen dat vind ik echt vet... en toen ik het eerste keer in een monster truck reed. echt vet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Toen ik voor de eerste keer parachute sprong uit een vliegtuig en m'n parachute niet openkreeg :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 -toen ik voor het eerst de monstertruck zag(had hem in San Fierro gezien en reed ermee weg over al die ayto's heen en ik had 5 sterren :o ) -en toe ik voor het eerst de NRG-500 zag en er mee reed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DragonLord Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Met een vliegtuig over de snelweg vliegen met 5 sterren. En dan achtr je kijken. Je ziet dan een lange sliert van politie motoren en auto's. Dat is echt vet:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Toen ik millie perkins neerschoot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Patje Boem Boem Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Wat ik het mooiste moment is de eerste keer dat ik met de parachute sprong. Dat was snacht boven de stad en dan zag je al dat licht. Gewoon te zalig gevoel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Toen ik vanuit San Fierro door de woestijn naar m'n vliegveld reed in een Politie Rancer, echt machtig was dat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Toen ik de eerste keer parachute sprong ging alles mis:Ik snapte er niks van. Ik stortte neer neer op de grond en ik was zo goed als dood. Het uitzicht was wel mooi,dit was ook wel zo'n moment dat ik onthouden heb. Nu heb ik die parachute sprongen onder de knie. Tja,ik heb al zo'n 150 keer gesprongen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) Toen ik voor de eerste bij mijn huis (the johnsons house) aankwam weet ik ook nog! Ik wist de weg niet, vond later mijn huis niet meer terug. Maar nu weet ik perfect de weg Bewerkt: 22 juni 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Dat ik op mijn NRG 500 met mijn Homie er achteraan op de politie aan het afschieten was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Toen ik voor de eerste keer San Andreas speelde en door de bergen reed. Dat was een zalig gevoel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.