Shorty_D Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2005 Voor het laatst met een getunde racewagen van Mount Chilliad afscheuren en dan halverwege eruit springen en via een parachute veilig op de grond landen. Oftewel James bond stijl. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynamic Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2005 met mijn caddy de bergen op en op de top eraf rijden en eruit Parachutten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrazyGtaBunny Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 de eerste keer dat ik jumpte met de fiets en ook de eerste keer met de parachute Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 Jah het ging dus weer zo! Ik kon weer niet wachten om de parachute te proberen, sa stond nog maar 5 minuten op mijn pc dus ik cheate hem. ook zette ik een hydra neer en daar ging ik Maar natuurlijk ik wist niet hoe het moest om hem open te doen en daar ging ik wel was het mooi viel om de motorkap van een of andere wagen en die man ging dan achter me aan met een baseball bad , maar ik lag daar morsdood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Toen ik met een parachute van de Mount Chilliad jumpte! Toen ik een Slamvan tunede(echt coole looks) Toen ik San Andreas afracen(eigen race, zelf bedacht)Dat was van Los Santos naar San Fierro naar Las Venturas naar Los Santos(ook door de Desert en Countryside) Toen ik de Savanna en andere Lowriders+Streetracers tunede en natuurlijk bendeoorlogen en het aanvallen van gangs(Varrios, Triads, Da Nang en nog een ben de naam kwijt) Bewerkt: 2 januari 2006 door Thomas Crown Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Toen ik alle missies had uitgespeeld en het eindfilmpje zag(zeer logisch denk ik) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Volgende keer ff je bericht editten... ONTOPIC: De keer toen ik SF had gehaald, ik was zo blij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Lol, ik reed eens met mijn BMX over de snelweg (in Los Santos) en knalde tegen de vangrail aan, toen vloog ik eraf (naarbeneden) en landde ik precies op een stoplicht xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Mijn mooiste moment is toen ik bij de ondergaande zon in een Viper RT/10 (Banshee) op die lange boulevard reed bij East Beach, met dat ene tropische liedje op (Love Is The Message) dat op Bounce FM komt, en toen ik via een cheat zo'n vrouw meenam, (die er hetzelfde uit ziet als die DJ in die missie van OG LOC, Beach party) en via cheats ervoor zorgde dat mijn quadbike kon vliegen en met die vrouw heel hoog gaan en dan van m'n quad afspringen, dat mens springt dan ook mee en ze schreeuwde alles bij elkaar, en toen smakte ze op de grond en zag je al dat bloed uit haar hoofd spuiten en zo en ook dat smakelijke geluid dat ze doodvalt (dat ze van alles breekt en zo) hoorde ik dan, ik was dan ook dood, maar het gebeurde met een zonsondergang, prachtig gezicht was dat! En ook een keer zat ik met een motor op een dak van een gebouw, maar ik viel per ongeluk met m'n motor er vanaf, m'n motor viel helemaal verticaal naar beneden, recht op zo'n één of ander mens, je hoorde echt helemaal zo'n smakelijk geluid dat die motor door haar schedel valt (als je snapt wat ik bedoel), en dood was dat mens! Zo kan ik er nog een heleboel opnoemen, zoals prachtige gebieden zoals the dessert, en Mount Chilliad, en ondergaande zonnen en Las Venturras in nighttime, het zijn er een heleboel. Bewerkt: 2 januari 2006 door Pietje // Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 (..)en toen ik via een cheat zo'n vrouw meenam, (die er hetzelfde uit ziet als die DJ in die missie van OG LOC, Beach party) en via cheats ervoor zorgde dat mijn quadbike kon vliegen en met die vrouw heel hoog gaan en dan van m'n quad afspringen, dat mens springt dan ook mee en ze schreeuwde alles bij elkaar, en toen smakte ze op de grond en zag je al dat bloed uit haar hoofd spuiten en zo en ook dat smakelijke geluid dat ze doodvalt (dat ze van alles breekt en zo) hoorde ik dan, ik was dan ook dood, maar het gebeurde met een zonsondergang, prachtig gezicht was dat! (...) Die moet ik ook proberen Lijkt me echt geinig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 dat alle Peds tegen me aan sloegen (geen cheat) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Zachtjes door San Fierro(San Francisco in gedachten) rijden met een Camper (VW T1, Hippiebusje) met if your going to San Francisco op de achtergrond... Prachtig... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorntju Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Volgende keer ff je bericht editten...ONTOPIC: De keer toen ik SF had gehaald, ik was zo blij me too Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Eerste ontmoeteing met the truth was ook prachtig... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Eerste ontmoeteing met the truth was ook prachtig... The Truth kan wel lachen zijn, maar hij wilde dit om Tenpenny dood te hebben en een mooie Green Goo te hebben! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.