Jump to content

Mooiste moment ooit in sanandreas.


*MARCO*

Recommended Posts

  • Reacties 370
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • *MARCO*

    10

  • Toni Caprioni

    6

  • bigG

    4

  • Dri3s

    4

Jah het ging dus weer zo!

Ik kon weer niet wachten om de parachute te proberen, sa stond nog maar 5 minuten op mijn pc :D

dus ik cheate hem. ook zette ik een hydra neer en daar ging ik

Maar natuurlijk ik wist niet hoe het moest om hem open te doen

en daar ging ik :D

wel was het mooi viel om de motorkap van een of andere wagen en die man ging dan achter me aan met een baseball bad :D, maar ik lag daar morsdood

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik met een parachute van de Mount Chilliad jumpte!

Toen ik een Slamvan tunede(echt coole looks)

Toen ik San Andreas afracen(eigen race, zelf bedacht)Dat was van Los Santos naar San Fierro naar Las Venturas naar Los Santos(ook door de Desert en Countryside) ;)

Toen ik de Savanna en andere Lowriders+Streetracers tunede

en natuurlijk bendeoorlogen en het aanvallen van gangs(Varrios, Triads, Da Nang en nog een ben de naam kwijt)

Bewerkt: door Thomas Crown
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mooiste moment is toen ik bij de ondergaande zon in een Viper RT/10 (Banshee) op die lange boulevard reed bij East Beach, met dat ene tropische liedje op (Love Is The Message) dat op Bounce FM komt,

en toen ik via een cheat zo'n vrouw meenam, (die er hetzelfde uit ziet als die DJ in die missie van OG LOC, Beach party) en via cheats ervoor zorgde dat mijn quadbike kon vliegen en met die vrouw heel hoog gaan en dan van m'n quad afspringen, dat mens springt dan ook mee en ze schreeuwde alles bij elkaar, en toen smakte ze op de grond en zag je al dat bloed uit haar hoofd spuiten en zo en ook dat smakelijke geluid dat ze doodvalt (dat ze van alles breekt en zo) hoorde ik dan, ik was dan ook dood, maar het gebeurde met een zonsondergang, prachtig gezicht was dat! :puh:

En ook een keer zat ik met een motor op een dak van een gebouw, maar ik viel per ongeluk met m'n motor er vanaf, m'n motor viel helemaal verticaal naar beneden, recht op zo'n één of ander mens, je hoorde echt helemaal zo'n smakelijk geluid dat die motor door haar schedel valt (als je snapt wat ik bedoel), en dood was dat mens!

Zo kan ik er nog een heleboel opnoemen, zoals prachtige gebieden zoals the dessert, en Mount Chilliad, en ondergaande zonnen en Las Venturras in nighttime, het zijn er een heleboel. ;)

Bewerkt: door Pietje //
Link to comment
Delen op andere websites

(..)

en toen ik via een cheat zo'n vrouw meenam, (die er hetzelfde uit ziet als die DJ in die missie van OG LOC, Beach party) en via cheats ervoor zorgde dat mijn quadbike kon vliegen en met die vrouw heel hoog gaan en dan van m'n quad afspringen, dat mens springt dan ook mee en ze schreeuwde alles bij elkaar, en toen smakte ze op de grond en zag je al dat bloed uit haar hoofd spuiten en zo en ook dat smakelijke geluid dat ze doodvalt (dat ze van alles breekt en zo) hoorde ik dan, ik was dan ook dood, maar het gebeurde met een zonsondergang, prachtig gezicht was dat! :puh:

(...)

Die moet ik ook proberen :klap:

Lijkt me echt geinig :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...